Vanin ohjausyksikkö

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja taata, 16.8.2005.

  1. taata

    taata 3rd gear

    Tarvis penkin vaihdon yhteydessä siirtää johonkin toi penkinjalustan sisällä oleva yksikkö. Toinen vaihtoehto olis laittaa se makuulle uuden jalustan alle jos mahtuu. Mahtaako sen asennolla olla mitään väliä? Auto on -89 mallia. Edellisessä 83 mallissa oli kääntyvät kapteeninpenkit ja tommoista yksikköä en nähnyt missään.
     
  2. _jka_

    _jka_ 1st gear

    Ei kai sillä ole väliä miten päin tuo laatikko on, kunhan se on pois kosteudesta ja ilma vähän kiertää. En ole kokeillut lämpeneekö se, mutta jos lyö paljon karvamattoa päälle, niin varmasti lämpenee. Itse tälläsin sen ihan sinne penkin jalustan takaosaan, kun tuli kaikenlaista tavaraa asennettua sille seuraksi.
     
  3. FAXI

    FAXI Gearhead

    Mulla näky olevan tos sivuverhoilun takana sen pysty ikkunan alla.En tiedä onko hyvä paikka mut sinne sen on joku joskus laittanut.
     
  4. Harri

    Harri 1st gear

    Mulla se makoilee kuskin kipparinpenkin alla/sivulla eikä ole ainakaan vielä valitellut olojaan :lol:
     

Kerro tästä muillekin!