Sulakerasia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Eightball, 30.8.2005.

  1. Eightball

    Eightball 3rd gear

    Missä sijaitsee Caprice '89:n sulakerasia? Ei vaan välähdä minulla, kun ei tuota manuaaliakaan ole.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vasemmalla alhaalla kojetaulun alla kuskin jalkatilassa. Siellä johtohässäkän seassa..
     
  3. Eightball

    Eightball 3rd gear

    Jees, kiitoksia. Vielä kun tietäisi mikä sulake on mittarivaloihin...
     
  4. Eightball

    Eightball 3rd gear

    Tai toisaalta, missähän itse vika on, kun taannoin sinivuokot pysäytti ja ilmoitti ettei minulla toimi takavalot, mutta vilkut ja jarruvalot toimivat aivan normaalisti. Samalla huomasin myös, että mittarivalot ovat pimeänä.

    Siis onko olemassa yhteinen sulake takavaloille ja mittarivaloille, vai kuvittelenko?
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Muistaakseni mittarivalot on samalla sulakkeella kuin parkit ja takavalot. Jos ei ole niin valokatkaisija lienee rikki. Sulakerasiaan on yleensä merkitty mikä sulake on mikä.
     
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Kyllähän sulakkeesta näkee onko se palanut.

    Ryömit pää edellä jalkatilaan taskulampun kanssa ja vaihdat pananeen uuteen.
     
  7. Eightball

    Eightball 3rd gear

    Jep, näin tein ja vika selvisi. Että yks prkleen sulake vetää takavalot ja mittarit pimeeks. No tietääpähän ens kerralla. Kerkesin ajatella jo pahempia vikoja. Mut kiitti vastanneille!
     

Kerro tästä muillekin!