e-hyväksytyt... Ram 2500 cummins

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja bikerjerk, 25.9.2005.

  1. bikerjerk

    bikerjerk 1st gear

    valot pitäis saada Dodge power RAM:iin(picup 2500).
    Tyssäs leimalla siitä :mad:
    Vaihtoehtona on hakea erivapautta AKE:sta.
    Kelasin kuitenkin,että jos"ymppäis"jotkut euro tuikut peliin.
    Kuulemma näin on tehty,mutta mitä/minkä auton lamppuja on käytetty.
    Tuntuu vaan aikamoiselta savotalta mennä mittailemaan eri umpioiden/takalamppujen kokoja.
    Eli jos joku osais antaa vinkin,voisin tarjota bisset:)
     
  2. MudMax

    MudMax Gearhead

  3. jylppy

    jylppy Gearhead

    Mikä vuosmalli autos on?
    Mulla on 96 ja erivapaudella katastetut valot. On kyllä todella huono valoteho noissa USA lampuissa. Pimiällä ei oikeen taho nähdä...

    Sen kannalta kyllä olen itekkin harkinnu vaihtaa siihen jotkut E hyväksytyt.
     
  4. bikerjerk

    bikerjerk 1st gear

    Auto on -8/95,Kauanko kesti erivapaus lapun saanti???
     
  5. WEBASTO

    WEBASTO 1st gear

    Eihän tuon ikäinen auto tarvi vielä mitään e-lamppuja? 96 heinäkuun jälkeenhän vasta aletaan niitä e-leimoja kyselemään,vai onko alalla tapahtunut jotain uutta??

    Edellisvuonna rekisteröin 9\95 käyttöön otetun silveradon eikä siihen vaadittu mitään muutoksia valoihin. Mulla on omassa Rammissa(7\97) tollaset Hellan aura-valot aina katsastuksen ajan keulalla,niissäkin on kyllä huomattavasti parempi valoteho kun noissa dotti lampuissa
     
  6. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

  7. hla

    hla Gearhead

  8. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Tänne kaakkoon tuli erivapaus valoille 96 dodgeen viikossa. Kannattaa hakea jos ei surkea valoteho häiritse. Muuten 98-99 VW Polon umpiot on jonkunlainen ratkaisu.

    Ja E-valot tarvii 7/95 ja uudempiin!
     
  9. bikerjerk

    bikerjerk 1st gear

    Jos joku. vois viälä heittää jotain noista suomi.valoista.
    Kaikki teito olis kullanarvoista.
     
  10. freeride

    freeride Gearhead

    tarkoititko tätä polo valojuttua:

     
  11. bikerjerk

    bikerjerk 1st gear

    Tänks päl :) olen taas viisaampi.
    Pari asiaa vielä askarruttaa,
    1.Onko noissa polosen valoissa parkit???
    2.Miten takavalojen kanssa???Multa ainakin vaaditaan e-stäikät myös takavaloihin.
    PS.Vittu,ku mä joskus saan kilvet tohon mörköön.niin sit alkaa virittäminen :mad:
     
  12. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Kaikki valot pitää joo olla e-hyväksyttyjä. Onko taakse peräkärryvaloja parempaa ratkaisua?
     
  13. Kymiläinen

    Kymiläinen 1st gear

    Eikö noi Saksan e-bay:ssa myynnissä olevat takavalot ole aika helppo ratkasu, hyvän näköset eikä mun mielestä ollenkaan kalliit! Kun en ymmärrä ilmotuksesta sanaakaan ni kertokaa mulle et onko noissa etuvaloissa korkeudensäätö, mikäli joku Saksankielen taitaa...
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kaveri lähetti eilen e-mailii saksaan...vastausta ootellaan?
    Jos etuvalot säädöillä.nii taitaa olla mun valot.
     

Kerro tästä muillekin!