etuvastus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Anonymous, 4.10.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    entinen omistaja ottanu etuvastuksen pois valiantista,särkeekö jotain jos ajelee ilman,vai pitäskö asentaa suosiolla takasi??kärjellinen sytty,slant koneena
     
  2. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Saattaahan se tulppia ja kärkiä syödä tavallista nopeammin.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jos sulla on tavallinen 9v puola, niin se tuskin kestää 12v noussutta jännitettä
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    puolassa taisi lukea muistaakseni 12v,mikä boschin puola liene ollu
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    niin tarviiko 12v puola etuvastusta??
     
  6. amalo

    amalo Gearhead

    Jos on aiemmin ollut etuvastus niin alkaa kyllä syömään kärkiä... ei kestä yhdet setit välttämättä kuin muutaman sata kilometria jos sitäkään. Tuurista kiinni.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Nuorena juippina kun tuli viriteltyä Opelia niin oli 6v sport puola kiinni 12v järjestelmässä eikä mitään etuvastuksia, olihan mielettömät kipinät.
    Eikä ne kärjetkään muistaakseni sen nopeemmin kuluneet, joka tapauksessa kestivät ainakin tuhansia kilometrejä.
     
  8. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Ei tartte.
     

Kerro tästä muillekin!