DODGE CARAVAN -91

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja ironsport, 18.10.2005.

  1. ironsport

    ironsport 1st gear

    MINULLA ON DODGE CARAVAN PAKU -91
    SIINÄ PALAA PUNAISELLA KOKO AJAN TEKSTI MAINT REGD
    TIETÄÄKÖ KUKAAN MITÄ SE TARKOTTAA

    YSTÄVÄLLISIN TERV.
    PEKKA JOKINEN
     
  2. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    Se on minun tietojen mukaan vaihdelaatikon vikakoodin merkkivalo, tai siis pelkkä vikakoodin merkkivalo joka minun entisessä saman ikäisessä johtui vaihdelaatikon nopeus anturin rikkoutumisesta. toivottavasti ei ole sama auto...onko kaks värinen???
     
  3. ironsport

    ironsport 1st gear

    DODGE CARAVAN -91

    KIITOS TIEDOISTA
    SINULLE JOKA VASTASIT KYSYMYKSEENI
     
  4. puusilmä

    puusilmä Gearhead

    Eipäs nyt pelotella ironsportia, mun käsittääkseni se on vain huoltovalo joka syttyy tietyn ajan tai kilometrimäärän jälkeen. Eli mitään vikaa ei välttämättä ole, vaan se muistuttaa näistä pakokaasujen puhdistusjärjestelmän komponenttien huoltotarpeesta.

    Ja tuon ikäisessä se valo voidaan kuitata vain huollossa, hieman vanhemmissa se onnistui vielä tehdä itse.
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Chryslerin Maint. Req. -valo tarkoittaa happitunnistimen vaihtoa. Suomessa ei tarvitse vaihtaa, mutta valon nollaus onnistuu vain testerillä!! Ameriikassa se on ympäristörikos jos ei happitunnistinta vaihda ja nollaa näytön :wink:
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Voyagerin Maint Reg-valo ei ole varoitusvalo, vaan ainoastaan muistutin siitä että kilometrit ovat tulleet täyteen huollon suhteen. Tällöin pitäisi tsekata EGR- (exhaust gas recirculation), PCV- (positive crankcase ventilation), EVAP- (evaporative emissions controll) ja Happianturit.
    Valon saa saammumaan vain autoliikkeen vempeleillä tai edullisimmin heittämällä polttimo pusikkoon.
     

Kerro tästä muillekin!