Sähköinenpumppu mekaanisen tilalle..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Anonymous, 20.10.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vanha ilmeisesti teki tepposet ja tallisa löytys sähkönein tilalle.Hommaanko suosiolla uuden mekaanisen vai voinko käyttää sähköstä?Kone on kaasarilla.
    Mites ton kytkentä?Mistä virta?Onko kaasarimallin autoissa kierrätys yleensä vakiona vai onko vakiopumppu suunniteltu pumppaamaan juuri oikean verran ellei niin minkälainen kierrätys olisi hyvä vai riittääkö bensanpaineensäädin vaan?
     
  2. janzamar

    janzamar 1st gear

    tuskin tarvii paineensäädintäkään,jos ei ole mikään suurtehopumppu kyseessä,jos on paluulinja valmiina niin ei siitä haittaakaan liene.
    ja mekaanisesta pumpusta ei tarvi enempää välittää kun antaa olla paikoillaan vaan ja kytkee bensaletkut siihen sähköiseen.
    kunhan kaasarin neulaventtiili ei vuoda sen bensanpaineen takia niin kaikki kunnossa.
     

Kerro tästä muillekin!