Transporterin lämpö/pa-mittari sekoilee...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja wili, 27.10.2005.

  1. wili

    wili 3rd gear

    Kävin ajamassa -94 kapistusta jossa p-mittari näytttää koko ajan liikaa ja vastaavasti lämpömittari ei juuri mitään. Ylilämmöstä varoittava merkkivalo vilkkuu koneen lämmettyä koko ajan. Soitin auton edelliselle omistajelle jonka mukaan tilanne oli sama koko sen kolme vuotta minkä auto hänellä oli. Auto ei keitä, paisuntasäiliön korkin avasin koneen käydessä eikä tullut yli, ei myöskään kuplia säiliöön.

    Mikä tuon aiheuttaa? Kosketus/maadoitusvika jossain? Auto kyllä muuten kiinnostaa kun on 1+6 "matkailuauto" käyttövoimamaksu 85€/v...
     
  2. HEKULIINI

    HEKULIINI 1st gear

    Pikkuvika, "helppo" korjata. Eli mittariston takana on semmonen jännitteen säädin, joka säätää noihin mittareihin menevän jännitteen. Tyyppivika Transporttereissa, että tinaus hapertuu, eikä oikeen yhdistä kunnolla. Mittaristo irti ja uus tinaus, niin alkaa pelittämään. Täytyis tehdä tuo omaankin, mutta kun ei oo inspiraatiota. Kaveri homman teki omaansa ja rupes pelittämään. Oireet oli ihan samat kuin sulla. Mulla ei oo vielä ihan tuossa pisteessaä, mutta välillä lämpömittari ei pysy ylhäällä...
     

Kerro tästä muillekin!