904 1-2 tuntuu käyvän välivapaan kautta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Slant Sickness, 28.7.2014.

  1. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Viritetyn vinon voimanpesän perässä oleva 904 tuntuu olevan ehtoopuolella. Öljyt haisee ja nyt 1-2 välissä tuntuu välivapaa varsinkin voimakkaammissa kiihdytyksissä manuaalivaihdolla. Voiskohan tuolle jotakin epämääräisellä pannan kiristämisellä? Talvella olisi aikeissa tehdä laajempi remppa vahvistuksineen.
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Säädä etupanta silleen että perse ylös ja kiristä pantaa niin kauan kunnes jortaani ei pyöri enää pakin suuntaan. Siitä 1.5 kierrosta auki ja lukitus kiinni. Jos tollakaan ei toimi niin remppa on edessä.
     
  3. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tattista. Kokeilen tätä.
     
  4. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Auttoi. Periaatteessa yksinkertainen työ teetti kuitenkin pari tuntia askaretta, koska kohteen edestä menee slantin tuplaputkisto. "Pesu", jolla osat sai esille, tapahtui kätevästi Bräkleenillä. Sen jälkeen kun lukitus oli auennut parin kokeilun jälkeen IKH:n käyrävartisella 19mm avaimella (onneksi oli koko, johon käy millinen avain), piti veistellä siihen neliskanttiseen ruuvin päähän "tähtipyörä" johon sai ruuvarilla 1/16 kierroksen annoksina pyöritystä.

    Ei lyö enää tyhjää 1-2 kaasupohjassa vaihdossa.

    Kiitoksia kätevästä ohjeesta toistamiseen.
     

Kerro tästä muillekin!