kysymys ! th 350 emmanuel

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja HiMO, 20.8.2014.

  1. HiMO

    HiMO Gearhead

    ameriikan paappa on muuttanu tuan camaron th 350 manuaaliksi turpaanista ei oo mitään tietoa muuta ku se on sininen..ja kysymys kuuluu miten tuas aparaatis muutetaan vaihtoa terävämmäksi kun painaa lapun lattiaan ja pökkää suurempaa pesään niin kerkeää jo ite toivoa et vaihra jo :eek: ...onko loota vähää vailla valmis (ei olisi ihime ku kattoo muita teknisiä ratkaisuja)vai onko säätö kysymys..mutta luista ei ja öljy oli terveen näkönen mutta sehän ei kerro koko totuutta
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kyllä sen manuaalitoimisenkin kuuluu vaihtaa ihan het kun keppiä vemputtaa.
    Just avasin yhden 350 toosan josta alko kakkonen "luistamaan" ja ei ihme kun kakkosen vapaakytkin oli räjähtäny ja vain moottorijarrutukseen tarkoitettu panta koitti pitää kiinni. Mahtaisko olla samaa vikaa.
     
  3. HiMO

    HiMO Gearhead

    niin minäkin sen kuvittelin että ku keppiä pökkää niin pitääs vaihron tapahtua..kyllä tua rasia terävästi ottaa kii ku se ottaa mutta siin on vaan viiiiitun pitkä viive..oon tuas raitilla eiku suljetulla alueella antanu sikaa ja mitäkuuluu hoitoa hämärän laskeuruttua(peltisarjoilla vain six jos joutuu ottaan ton rasian viälä sylihi)ois se jo poikinu jos se siinä kunnos olis...
     

Kerro tästä muillekin!