Kuinka kovaa Chevyn 8.2":lla?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja 4d sedan, 10.9.2014.

  1. fsvaasam

    fsvaasam Gearhead

    Saattaa jopa käydä niin että kun välitys harvenee ja pinionin fyysinen koko samalla kasvaa niin kestävyys voi jopa lisääntyä.
     
  2. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Tässä akselissahan on pinioni laakerin kohilta 1.4xx" kun esmes 8,5" akselissa se on 1.625" ja siitä se käsittääkseni on heikko?
    Pinionin hammaspyörä kasvaa kyllä välityksen harventuessa, ja se käyttää useampaa hammasta yhtä-aikaa, ainakin teoriassa...
     
  3. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Tuli investoitua 8.5" 10 bolt akseli, joka on jo valmiiksi paranneltu. Leveys ja välityskin natsaa meikäläiselle, ei muuta kuin jousikorvia duunaamaan :)
    Kiitos kaikille avuista.
     
  4. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    [​IMG]


    Vanhoja juttuja ja allakin ollut jo hetken mutta kuvatus kuitenkin!
     

Kerro tästä muillekin!