E-body 8 3/4 lukkoperän öljy?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Rytsola, 1.2.2015.

  1. Rytsola

    Rytsola 2nd gear

    Mitä öljyä suosittelisitte, entä lisäaine?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Peräööliä jonka purkissa lukee limited slip.
     
  3. Bowhill

    Bowhill 3rd gear

  4. terence hill

    terence hill Gearhead

    Itse oon käyttänyt Redlinen öljyjä,vähän hintavia mutta kokemukset hyviä.
     
  5. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Mikä tahansa luokitukset täyttävä limited slip(tai muulla nimellä lukkoperiin markkinoitu) öljy marketeistakin ym kelvannee yhtä hyvin kuin moparin tyyriillä purkittama+markkinoitava öljy joka lie suht samaa tavaraa kuin moni muukin yleisesti lukkoperiin tarkoitettu,siis sama ilmiö kuin moottoriöljyissä tai laatikkoööleissäkin(luokitukset täyttävä oikea plaatu riittää) eli jos haluaa maksaa tietystä määrätystä merkistä ja tykkää moisen merkin purkista kaadella niin mikäpä siinä,varmasti hyvä valinta siinä kuin muukin, eikä lie öljylle väliä kuuluuko perä A, E tai Ö koriseen,4 saati 2 oviseen,ei se sitä tiedä :lol:

    Mikäli haluaa laittaa parempaa,kalliimpaa ja hienompaa kuin tarvii,mikäpä siinä mutta hyöty lie kyseenalainen paitsi jos itsestä tuntuu hyvältä,kisavehje tai rahanmeno ei esteenä.

    Lähinnä haluan sanoa että kyseessä tavallisille duunareille tehtyjä massatuotteita 40v-50v takaa,toimivat kunhan edes jotain kelvollista öljyä on tarpeeksi+nämä kaikki nykyjalosteet halvimmista alkaen ylittävät aikansa vaatimukset moninkerroin+vaihdetaankin ne liemet säännöllisesti.

    Eiköhän monet,monet perät täällä ole perinteisesti levinneet juurikin siksi että liukasteet ovat ikivanhat mitälie siirappia,tyystin tarkastamatta= rutikuivanakin ajeltu,toki perän saa leviämään oli öölit mitkä tahansa...
     
  6. Bowhill

    Bowhill 3rd gear

    .....
     
  7. Poni -69

    Poni -69 3rd gear

    Mää laitoin viime keväänä Teboilin LS öölit perään ja ensimmäinen varttimailitestipäivä ja perä paukkas aivan saatanasti kääntäessä.. Vaihdoin öljyt Castrollin LS:ään niin metelit loppu siihen.Ja nimenomaan kartiolukko..
     
  8. Kapteenikosmos

    Kapteenikosmos Gearhead

    Mulla on muistaakseni valvolinen limited slip öljyt omassa levylukossa ja se paukku kans ihan huolella käännöksissä. Lisäsin vajaan puolipurkkia tuota moparin lukkoperälitkua ja normi ajelut rauhottu sillä. Vielä paukkaa kun ajaa esim parkkihallin spiraalia ylöspäin, mutta taitaa olla aikalailla tuommosen lukon ominaisuus.
     
  9. Rytsola

    Rytsola 2nd gear

  10. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    49,90e maksoi 500ml purkki Autokeskuksen tiskillä.
     
  11. Tunnel Ram

    Tunnel Ram 3rd gear

  12. Tota MAG 1 olen myös omaan perääni laittanut...öh.

    Akseli "uudempaa" 80-luvun tavaraa, mutta sama sen pitäs olla. Siinä ainakin tuo toiminut erittäin hyvin. Eikä ole hinnalla pilattu.
     

Kerro tästä muillekin!