TH200 vaihtaa joskus kovin myöhään

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja cimo, 4.5.2011.

  1. speedy

    speedy Double Gearhead

    Kun sulla on kaasupetaali pohjassa,siinä vaiheessa on kaikki löysä pois.
     
  2. ventora

    ventora 2nd gear

    sehän on nyt itsestään selvyys mutta vaijerin liikerataa haetaan koska alkuperäisiä polkimia ei ole niin geometria ei ole lähelläkään.eli kun kaasu on pohjassa on vaijeri tiukalla mutta kuinka paljon sen pitää löystyä,jos vaijeri esim löystyy liikaa niin toosassa nousee paineet täysille.
     
  3. speedy

    speedy Double Gearhead

    Eise kaikille ole. Kirjoita kuuklen hakuun ameriikaks että th200 tv cable geometry, sieltä saat kuvallisen vastauksen.
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos kolonen puuttuu niin en usko että sitä kikkarivaijerilla saa esiin.
     
  5. ventora

    ventora 2nd gear

    kävin ajaa tv vaijeri irti,kakkonen menee liki tyhjäkäynnillä sisään ja kolmonen menee kyllä kun hetken ajaa kaasu pohjassa ja sit nostaa poljinta,sen jälkeen pysyy sisällä normaalisti.perä on 4.33 :) kuvenoori jumitta?
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kun vaijeri on irti niin paineet on tapissa ja vaihtohetketkin mitä sattuu!
     
  7. ventora

    ventora 2nd gear

    no lähinnä tarkoitin sitä että se kolmonenkin löyty sieltä ettei puutu toosasta kokonaan.tv vaijerilla löytyy helpolla kohta missä 1-2 vaihto on nätti hyvillä kierroksilla mutta vaijerin kiinni ollessa ei sitä kolmosta enää saa sisälle.
    1.610 tuumaa näytti jossain jutussa olevan liikerata,tarkistan sen viellä mutta aika lähellä sitä se on nyt. mites ton keskipakosäätimen jumitus?
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tän toosan kuvernööri toimii silleen että paikallaan paine vuotaa ja kun vauhti kovenee niin vuoto pienenee.
     
  9. ventora

    ventora 2nd gear

    ok eli jos kuvenööri vuotaa niin vaihtokohta nousee ylöspäin,eikös tässä ole muovipesällä govenori? saanko ronkittua tuon siitä laatikon kyljestä vai pitääkö pohjan sisältä ottaa koko hoito käteen?
     

Kerro tästä muillekin!