vääntö momenttiavain??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Nutti, 25.4.2015.

  1. Nutti

    Nutti 1st gear

    Moi!

    Yritän etsii mistä sain ostaa tarkistusvääntö momenttiavain suomessa. En edes osaa sanoa se oikein suomen nimi mutta se on dial torque wrench englannissa. Eli se työkalu missä tarkistaa pinionin laakeriväliys, ja se pitäs olla inch pounds tai 0-4nm alue kun tuo gm10bolt perä pitäs vissin olla 12-15in/lb laakeriväliys.

    Kiitos!
     
  2. Toope

    Toope 2nd gear

  3. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    itse ostin 1/4 räikkä mallisen Norbarin 11037 momenttiavain, 1/4 "Ratchet, Säädettävä, 1-20 Nm / 10-180 lbf.in; Malli SL0 Steel Knob oli suomesta jotain 150€ hyvää ei saa halvalla eikä halvalla tee mitään edes lakritsina
     
  4. El 60

    El 60 Gearhead

    1.5-2kg lakritsaa 10cm. varteen pinionin päähän.. jos liikkuu nippanappa niin on hyvä vierintävastus :)
     
  5. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Inch puond viisarimalli, kalavaaka tai hyvä rukkastuntuma.
     
  6. Nutti

    Nutti 1st gear

    Huhu, kalliita vehkejä! Ostin itse keittiövaaka ja sähkömuoviputki, leikkasin se 60cm pitkä ja teipasin se yoken kiinni 30cm molemmin päin ja sitten laitoi paino päälle. Jos laskee 12-15in/lb footpoundille tuli 1-1,25ft/lb eli 430-560g oli tarkoitus saada ja jäi mulle 460g eli vähän yli 12in/lb. Ajoi tänään 35km uuden välityksen ja detroit truetrac takaakselille ilmaan ääntä, eli näyttäis olla aika hyvin säädetty. Kesti mulle 11h säätää koko paska crush sleeve eliminator kittin kanssa....huhu...
     

Kerro tästä muillekin!