Kytkinremppaa ponu trans sport

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja rautasydän, 10.7.2011.

  1. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

    Eli siis 2,3 koneisen kytkin alkaa oleen loppu. Mitä maksaa moinen remppa jos olette joutuneet asian kanssa tekemisiin. Osien hinnoista kellään tietoa? Saako muualta, kuin us-partsista? Kiitokset vinkeistä!
     
  2. Helmsman

    Helmsman Gearhead

    US center, Loimaa: KYTKINASETELMA 242.00, KYTKINLEVY 83.00, PAINELAAKERI 210.00, osiin siis saa hukattua yli 5 satosta, työn hintaa en uskalla edes arvailla, tästä kun joutuu pudottamaan koneen ja laatikon pakettina alakautta. Veikkaisin että ehjän transun löytää halvemmalla kun remontti tulis maksamaan. Multa saat koko auton jossa noin 50tkm sitten tehty täys koneremppa ja kytkin vaihdettu halvemmalla kun noi kytkinosat :D
     
  3. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

    Kytkinongelma ratkesi kytkinnesteen lisäyksellä, eli vielä ei ole rempan aika. Hyvä tietää, että varaosia löytyy tarvittaessa:)
     
  4. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Koitin etsiä kytkinongelmista tietoa mutta ei oikein natsannut. Tuossa kun tuli vaunua kiskottua Saabilla 3500 km niin yhtenä aamuna liikkeelle lähtiessä kytkin oli muuttunut erilaiseksi kuin ennen. Eli ottaa kiinni paljon ylempänä kuin ennen, eli kytkimen liike on nyt lyhyempi. Kuitenkin kun on ajettu joitakin kymmeniä kilometrejä niin kytkimen tuntuma alkaa taas palautua normaaliksi..?

    Jos kytkinlevy olisi loppu niin kai se olisi loppu myös lämpimänä??

    2002 2,0t kyseessä. Ajettu 270 tkm.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nesteet ok ja systeemi tiivis? Mulla vanhemmista tbo saabeista ensin levyt vähän kulu mutta jousien katkeemiseen ne aina hajos ei kulumiseen.
     

Kerro tästä muillekin!