Apua Tarvitaan PK Seutu/TF904

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja JOVA82, 8.10.2015.

  1. JOVA82

    JOVA82 1st gear

    Kävi silviisii että kun kone vaihtu ja tuli muutama hepo lisää ni vaihteisto antautu.
    Nyt on tommonen TF904 joka vuotaa ölöjyä ja ei kytke kolmosta.

    Ongelma on se että koneswappi vei kaikki rahat mitä olin pistäny sivuun, ja kaikki työkalut lähti edellisen auton kanssa varkaitten matkaan.

    Kysymys kuuluu, Löytyykö PK seudulta / lähialueista ketään joka voisi hieman jeesata kohtuullista korvausta vastaan.

    Pikkusen on kiire kun tuo on talouden ainoa auto, ja sitä tarvitaan, että pääsee töihin.
     
  2. A.X.U.

    A.X.U. 3rd gear

    Tarviitko siis rahaa vai työkaluja?
     
  3. JOVA82

    JOVA82 1st gear

    Työkaluja, Ja joku joka on tehny ennenkin antaa vähän infoo, että mitä pitää tehä, Ja ois äärimmäisen positiivista jos jollain ois joku paikka muu ku taloyhtiön parkkis.

    Ideaalia ois jos pois mahdollista tehä korjata tois sillai että joku kertoo vieressä mitä pitää tehä ja minä sitten teen. Ja kuten sanottu mä voin siitä hyvästä jonkun rahan maksaakkin.
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tuli mieleen että tulikos öölit pihalla silloin kun kolonen katos?
     
  5. JOVA82

    JOVA82 1st gear

    Ei tullu kaikki ku alko tiputtamaan pikkuhiljaa mutta koko ajan. Ja juu molemmat oireet samana päivänä.
    Tuolta kun koneen vaihdosta palas auto ni ei tiputtanu, Kun leimalle lähettiin 2 päivää myöhemmin ni lähtiessä maa auton alta oli kuiva ja puhas, matkalla leimalle ei menny kolmonen kertaakaan päälle, vaikka vauhti nous vidintiellä ihan kohtuullisiin lukemiin. Ja kattastus asemalla sitä tiputti jo aika hyvää tahtia, ja nyt auton alla on melkonen lätäkkö.
     

Kerro tästä muillekin!