tankin korjaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja cuda69, 23.4.2014.

  1. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ei tunnu farkku furyyn löytyvän uutta pa-tankkia,joten onko kokemusta POR korjauslitkusta vai pinnoitanko lasikuidulla?
     
  2. mesev8

    mesev8 3rd gear

    Minkä vuotinen fury? mulla löytyy -77 farkku monacon uusi bensatankki,
     
  3. cuda69

    cuda69 Gearhead

    -71,kuskin puolella takarenkaan takana,anturi etuseinässä ja tankkausputki pelkkä natsa tankissa,tulee alhaalta ja edestä pannalla kiinni.voitko laittaa kuvaa??
     
  4. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Jos nyt tankki ei ole ihan "haulikolla" ammuttu, niin minä tinaisin siististi päältä. Pitää ja ei liukene.

    On muuten sulla haastava C-koppa korin osien suhteen.
    Mutta hoida perhefarkku liikenteeseen. Ja sitten vaan marketin parkkikselle farkku Mondeon tai V-70 Volvon viereen kyselemään tiloista.. :rotfl:
     
  5. risa_jäähdytin

    risa_jäähdytin 1st gear

    Ääni tinalle :) T:muutamia satoja tankkeja korjanneena :)
     
  6. cuda69

    cuda69 Gearhead

    joo,ei tuohon korin osia saa,mutta onneksi ruosteeton kori ni ei oo ainaskaan heti tarvetta korin osille,joskus kun sais sen luukkulamppukeulan ni ois jees ja hemin pellin alle :)
     
  7. drpete

    drpete 3rd gear

    Mä korjasin yhden tankin tällaisella POR15 kitillä: http://www.mve-online.com/product_info. ... cts_id=149

    Tossa setissä on hyvä pesuaine jolla saa paskan ja ruosteen irti, fosforihappo, ja sit itse pinnoite. Ei tolla isoja reikiä voi varmaankaan paikata, mutta jos on sisäpinta ruosteessa, niin kuin mulla oli, ja tulee roskaa kaasariin, niin toi lopettaa sen.

    Mulla on nyt vähän haastavampi tankki ihmeteltävänä. Sisäpinta on karmeassa kunnossa ja muutamassa kohtaa on läpireikä. Ajattelin reiät paikata tinalla ja sitten käsitellä sisäpinnan tollasella sarjalla.
     

Kerro tästä muillekin!