Raita rattiin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja maxvo2, 25.6.2015.

  1. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Polaran optiorattiin pitäisi saada maalattua n. 4mm leveä raita ja käsipelillä pensselillä. Ratin kehässä on ura johon tuo raita maalataan.

    Millainen maali olisi paras vaihtoehto. Ratti on tarkoitus lakata maalauksen jälkeen jotta raita säilyisi ehjänä lakan alla.
    Vai ovatko esim. straippimaalit niin kovia että joutavat olemaan ilman lakkausta.

    Teippaus on jo kokeiltu ja hyväksi todettu, eli revitty irti...
     
  2. Straippivärillä. Kestää lakan päällä hyvin, jos taas haluat lakan vetää straippivärin (oneshot) päälle, niin tippa lakan kovettajaa straippivärin sekaan.

    Tai jos oot hämeenlinnassa pyörähtämässä nii tiputa ratti mulle maalattavaks :D
     
  3. Marko Nykänen

    Marko Nykänen Double Gearhead

    Veikkaisin straippimaalin kestävän ilman lakkaustakin (tai lakan päällä), varsinkin kun uran pohjalle tulee. Kovetteen lisääminen straippimaalin sekaan ylilakatessakaan ei ole aivan välttämätöntä, mutta pieni riski on olemassa että reagoi lakan kanssa ilman kovettajaa. Ja ainakin 1shotin väreille on ihan oma kovettajansa olemassa näihin tilanteisiin. Olen kyllä nähnyt lakkaa levitettävän omien straippauksieni päälle hetimiten sutimisen jälkeen ilman ongelmia. Joskin kauhulla olen toimintaa toisinaan seurannut :D
     
  4. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Voisiko joku OD:n väestä antaa vinkkiä nimimerkille Lex_Et_Annihilato . Olen laittanut hänelle YV:tä 25.6., mutta viesti avaamatta edelleen. Tai lähettäkää yhteystiedot YV:nä niin otan häneen yhteyttä.

    Jos Hämeenlinnassa ei onnistu, niin otan Nykäs Markoon Pieksämäeltä yhteyksiä. ^^
     
  5. Kine

    Kine 3rd gear

    Tossa Lexin viestin allekirjoituksessahan näyttäis mun karvasilmillä ainakin olevan jonkinmoinen sähköpostiosoite ja veppisivukin. Meniskö sillä paremmin perille kuin yv.
     
  6. No perkele, ei mulla näy mitään yv:tä eikä sähköpostissakaan että olisin sellasen saanut?

    kustomerservice@gmail.com on maili ja o5o-560 1698 on puhelin

    Ei tosin ole eka kerta kun nuo YV:t jää tulematta tai omat lähettämät ei mene perille
     
  7. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Asia kunnossa ja raitoja tulossa.
     

Kerro tästä muillekin!