Nova -70 ohjaustehostin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja spede, 25.5.2015.

  1. spede

    spede Gearhead

    Nova -70 jos haluaa tehostetun ohjauksen niin riittääkö, kun hommaa tehostetun simpukan ja pumpun vai tarvitseeko muita muutoksia? Mistä automalleista kävisi suoraan simpukka ja muut tarpeet?
     
  2. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Täältä jotain osviittaa mistä käy ja mistä ei: http://www.hotrod.com/how-to/chassis-su ... x-upgrade/

    Pumppu, simpukka, letkut, pumpun kiinnikkeet, 2-urainen hihnapyörä dampperiin, hihna, "pitman arm" eli onko se nyt sitten kääntövarsi nimeltään joka tulee simpukkaan. Noi ainakin pitää vaihtaa.

    Jos kunnostettava Novan alkuperäinen tehostettu simpukka kiinnostaa niin laita privaa.
     
  3. spinneri

    spinneri Gearhead

    Yksi vaihtoehto on muuttaa ohjaus samantein (tehostetuksi) hammastangoksi.

    http://www.classicindustries.com/produc ... 83001.html

    Asensimme tuollaisen 1gen Camaroon; artikkeli löytyy numerostamme 4/2008, joka on valitettavasti painettuna versiona loppuunmyyty, mutta täältä saa diginä.


    Vinkkiä pulinaan pukkasi

    Jari Sjöman
    Spinneri Magazine
     

Kerro tästä muillekin!