Chevrolet Trans Sport 1999 kompura.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Pulkkinen.85, 24.2.2015.

  1. Pulkkinen.85

    Pulkkinen.85 1st gear

    Otsikon mukaisessa lestaadiolaisbussissa kompura surisee silloin tällöin. Kuulostaa siltä että keräisi paineita, mutta surisee lyhyehkön ajan ja riippumatta siitä, kauanko auton on seissyt tai missä asennossa auto on.
    Takalaatilosta löytyvästä paineilmakompressorista kun napsauttaa virrat päälle, kompura surisee samalla tavalla kokoajan, mutta ilmaa ei tule venttiilistä.
    Eikös tuo sama kompura ohjaa myös takapään joustoa? Jousto/tasonsäädin toimii normaalisti tyhjänä sekä kuorman kanssa.

    Kenelläkään ideaa mikä voisi olla vikana, tai kuuluuko surina ominaisuuteen?

    Ps. Jos jollain myynnissä letkua ja pistoolia kompuran paineilman ulosottoon, voisin olla kiinnostunut. Riippuen tietenkin saanko kompurasta ilmaa ulos...

    Ideoita, kokemuksia, huolia murheita turhia toiveita??
     

Kerro tästä muillekin!