Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korrektia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Motor & Parts, 10.4.2014.

  1. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre


    Tää on juurikin nettissä jaksottain keskustellessa ongelmana, arvauksilla pitää keskustella :oops:

    Sen käsityksen sain kommenteistasi, että kielteiseen sävyyn käsittelet mielipidettäni :odroll:


    Tosiaan, et missään kohdassa ole kirjoittanut, että "maa on vapaa" se vaan oli käsityksenäni.
    Olen ilmeisesti liian tottunut siihen, että kaikki on mielipiteitäni vastaan :(



    Mutta jotta ollaan samalla sivulla rajoista ja ei riidellä tai muodostetan omia käsityksiä niin laitatko suoran esimerkin tai parikin missä raja omasta mielestäsi menee.




    J.K yritän muistaa ottaa selvää siitä, et onko toisen autoon koskeminen muuten kiellettyä vai sallittua
     
  2. DX

    DX Double Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    yritän parhaani mukaan olla kokonaan koskematta toisten autoihin, paitsi matkustaessa tietty, nojailen vain omiin rotiskoihin.

    Mun mielestäni varovainen lappusten laittaminen pyyhkijän alle on ok, ainoa mikä siinä voi itseä ärsyttää on se, että lapun huomaa vasta istuttuaan autoon.

    tosin sekin homma täytyisi kieltää pikkulapsilta ja erittäin lyhytkasvuisilta jotka joutuu hyppimään ja hinkkaamaan vyönsolkea koslien kylkeä vasten ylettääkseen, sellaistakin olen valitettavasti joskus nähnyt,
    huomauttin että laita nyt herran tähen edes paita päällimmäiseksi.
     
  3. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Nikuzai: En mielestäni kielteiseen sävyyn ole kommentoinut kirjoituksiasi.. Pitää laittaa hymynaamoja enempi ens kerralla :)

    Mun mielestä menee raja siinä jos pitää koittaa onko ovi lukossa, nojata lokasuojaan, sisään katsoessa pitää käsiä ikkunanpielessä, jalkaa pitää puskurin päällä.. Noi ei mun mielestä kuulu siihen mitä saa tuntemattomien autoille tehdä, mitä monet tekevät.
    Jos lapun jättää pyyhkijän alle, se on ihan ok.
     
  4. DX

    DX Double Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    joskus 10 vuotta sitten ruisinkissa joku hauturiporukka istu saatana koko orkesteri kettinkeineen ja kaljapulloineen mun caminon silloin vielä virheettömällä nokkapellillä ja jalat puskurilla, "hiukan" palo käämi, "viitsittekös nyt välittömästi painua vittuun mun autoni päältä",
    aikamiehiäkin olivat.
     
  5. M

    M Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    lapun laittaminen pyyhkijän alle ei mielestäni ole mikään ongelma.

    mutta jos täällä täytyy vääntää kättä siitä, onko ok istua konepellillä tai nojailla toisen autoon tai mennä pokkana sisään renkkaamaan jokaista vipstaakia niin on kyllä näillä jälkimmäistä ok:na pitävillä ihan perus käytössäännöt hukassa.

    on kyseessä sitten toisen harrasteauto tai käyttöauto tai mopo niin eihän siihen helvetti istuta omistajan elkein tai kosketa siten, että tulee naarmuja tai muuta vauriota. ja jos tulee niin sitten todellakin jätetään se lappu ikkunaan varustettuna omilla yhteystiedoilla ja viestillä tapahtuneesta. lapset on vanhempien vastuulla ja jos joku on niin pässi, että antaa jälkikasvunsa roikkua toisen autossa, niin sitten heti sanomaan siitä.
     
  6. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    ^Melko lailla samoilla sanoilla meinasin avautua.
    Valitettavan usein autotapahtumissa näkee noita kähmimisiä,pitäis varmaan olla jossain pamfletissa etusivulla ja isolla kirjoitettuna käyttäytymiskoodi!!Ja ei se että lintta onkin mattamustaksi kilikalilla vedetty automaattisesti tarkoita että tee mitä tykkäät ja hypi katolla,vitu urpåt!!
     
  7. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    opettaa niille mukuloille jo taaperoiästä ettei muiden omaisuuteen saa nykiä ilman lupaa. kyl ne asian jo jollai tasol tajuaa vaik ei kielellinen viestintä viel sujuis.
     
  8. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Suomalaista kommari/sosialisti mentaliteettia missä kaikki kuuluu kaikille eikä mikään oikeen kellekään.
    Äkkiä pois.
     
  9. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre



    Eli samaa mieltä ollaan muitten omaisuuden hipelöinnistä :D


    Voi olla, et itellä on jotain ennakkoluuloja kun yleensä mun kirjoitukset tahtoo ärsyttää kaikkia :rotfl:
    En kuulemma ole kauheen kaunistelevainen vaan sanon kuten ajattelen :poff:
    Offipalstalaiset sain itteeni hermostumaan, mut enpähän sitten tee runsas kuvallista projekti kertomusta fronteran koneen vaihdosta :lol:



    Ja tohon laputtamiseen liittyen haluaisin nähdä jonkun ilmeen kun nostaa chevyn pyyhkijänvartta hieman liikaa :rotfl:
    Oli tulla hermostus kun vanista vaihoin pyyhkijät ja jäi koko varsi käteen :eek:
     
  10. fe390

    fe390 Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    American Car Showssa isä nosti nippa nappa istumaan kykenevän pienen lapsensa aitauksessa olevan näyttelyauton lokasuojalle istumaan ja äiti otti kuvia. Asentoa vielä vaihdettiin muutaman kerran parempaan. Tuskin olivat omistajia.
     
  11. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Just...noille pitää nätisti käydä sanomassa,ei ne muuten sitä tajua jos silloinkaan
     

Kerro tästä muillekin!