ihmeellisiä ostajia taas liikkeellä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja steelofamerica, 4.4.2010.

  1. rb

    rb Double Gearhead

    :) :) :)

    Ostetaan: romua.

    Myydään: antiikkia....
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Sitä helvettiä minäkin ihmettelin ku if halus vuoden etukäteen 0 bonareilla. Saat sitten takasin nauroi virkailija. Kyseessä 91 kadett missä kalliimpi liikennevak ku 75 Jaguarissa. Soitto konttoriin niin johan löytyi ystävällinen virkailija ja 70% bonarit sain mitä mulla on vielä kahdet käyttämättä, mutta ei ole autoja enää. Kaveri 28v sai faijaltaan väyrysen ja meni mersuun hakee ensimmäistään vakuutusta ja sai heti 75% bonarit. Siis mitä helvettiä?!
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    ^ Ifillä käynyt noita bonus-vahinkoja ennenkin, en oo valittanut asiasta kun tuli mm yks vuosi parikytä pinnaa eikä ollut eka vuosi.
     
  4. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Tämmönen ihan varotuksena,liikkeellä on joko 20-25 vuotias tai sitten rajumman äänenmurroksen omaava teini joka on "ostamassa" millon mitäkin,jostain oulun/muun p-pohjanmaan seudulta äänestä päätellen.Ekan kerran esitteli olevansa Iistä kun oli bemari-osaa "ostamassa",eilen se oli "ostamassa" ooppelia...Tajusin vasta vähän ajan päästä että olipa samankuulonen ääni,pistin numeron hakuun niin pre-paidihan se....Lähetin pojalle viestiä jotta ei ehkä kannattais jatkaa tuota(sensuroitu versio),mutta ottakaahan varauksella näillä seuduilla kyseinen "ostaja".
     
  5. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Ja oli muuten vielä sen verran eläytyny asiaansa että oli käyny ottamassa kuvan toisen bemarista...olis ollu siis kyse siitä että olisin ton auton mukana tulleet tummat valot vaihtanu orkkiksiin..Melko säälittävä pelle,ei voi muuta sanoo. joku yökastelija jolle ei vissiin oo karvat kasvanu tai jotain..
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Siis mitä se oli sulta ostamassa ja mikä oli syy ettet myynyt?
     
  7. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Niin,jos lukutaito on kohdallaan niin tuollahan se tuli ilmi eli ensin oltiin vaihtamassa valoja,annoin osotteen ja oli "tulossa" muutaman tunnin päästä...Pari päivää siitä ja se oli jo ostamassa multa ihan eri autoa...ja sainhan mä sen tuossa puhelimen välityksellä illan päälle nalkkiinkin. On se sullakin tuo luetun ymmärrys välillä vähän hukassa,mistä päättelit etten ois myyny?? Jos mulla on jotain myynnissä ja annan osotteen mistä hakee niin...Ja olisin tosiaan vielä itte maksanu välirahaa niihin kirkkaisiin versioihin.Jotka se oli siis kuvannu erään muun autosta.ymmärsitkö? Siis sehän olis saanu multa rahaa jos ois tullu paikalle niitten "Omien"valojensa kanssa...Ja aikuiset normaalit tyypithän tunnetusti käyttä noita pre-paid liitymiä että...Eikä ollu tarkotus olla epäkunnioittava mikkis sua kohtaan mutta homma on tosiaan täysin selvä.
     
  8. bathory

    bathory Gearhead

    En mäkään kyllä tosta tajunnut, että mitä pitäisi varoa? Jotain nuorta sälliä kuka haluaa ostaa osia? :D
    Ja mistä tiesit, että oli prepaid -liittymä? Jos mun nron pistää findiin niin ei sieltä löydy kenen nro se on vaikka sama nro mulla ollu Tele Finlandilta jo varmaan 10 vuotta.
     
  9. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Totanoi..Niinku sanoin niin sain kaverin ihan kiinnikkin mutta ihmetelkääpä te nyt oikein yhessä,lyökää viisaat päät yhteen ja saivarrelkaa nyt oikein sydämenne kyllyydestä..
     
  10. JP-350

    JP-350 Gearhead

    On tää kyllä nykyään vittu ihme foorumi,tekijä on jo tunnustanu mutta te vänkytätte,ootteko kenties puolustusasianajajia? Jonku aikaa ollu jo sekin henki tällä foorumilla päällä että kohta ei saa enää olla punaniska ettei porukka loukkaannu,eikä jenkkejä muutenkaan saa ylistää liikaa...En tiiä mitä sanoo enää tähän touhuun.Ei täällä ainakaan sotahenkeä pahemmin ole että omista pidetään huolta,vaan omia koitetaan monottaa mahdollisimman paljon päähän.Ja nekin jotka hiljaa on ruudun takana samaa mieltä niin eihän ne uskalla mitään sanoa jos se on yleistä linjaa vastaan...Melko maitoperseitä. Ja ei koske vaan tätä aihetta,eikä edes pelkästään mua..
     
  11. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Tossa yhessä aiemmassa aiheessa oli aika helvetin hyvä esimerkki od-asenteesta,puhuin että ei juuri koskaan käy virta toiseensuuntaan normaalista eli euroista aletaan ja ennemmin tai myöhemmin siirrytään näihin,toisinpäin ei juuri käy. Mulla on kaveri tehny europuolella n.20 vuotta sekä kisa että tuninkihommia ja ei ollu sekään koskaan nähny täältä sinnepäin liikehdintää.Mut auta armias kun kysyy omiltaan samaa niin kukaan ei tue päivänselvää asiaa,tulee vaan ne pari vastarannan erittäin harvinaista kiiskee esiin..joskus tuntuu tosissaan siltä että kannattas ittekkin liittyä johonkin euroautofooruumiin,nekin varmaan nykyään kunnioittaa näitä enemmän kun tällä foorumilla on tapana..
     
  12. bathory

    bathory Gearhead

    Mä en oikeesti saivartele mutta en tajua tosta tekstistäsi yhtään mitään. Voihan vika tietty lukutaidossanikin olla.
     
  13. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Eli oisko se ostelija halunnut ottaa sulta ne lamput ja välirahan mukaan ja sit toimittaa ne tuning lamput kun on orkkikset millä ajella?
     
  14. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Täällä on toinen lukutaidoton. :odroll:
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kolmas ilmottautuu. Kolmas ymmärtänyt. Aika härski "ostaja" ja ymmärrän että kävit kuumana. Oodee haukkumisesta en ole samaa mieltä, mutta se vain mun mielipide.
     
  16. Catiska

    Catiska Gearhead

    Meitä on monta...
     
  17. bathory

    bathory Gearhead

    :pinup:
    Mä tajusin tän jo.
    Joku mies oulusta tai p-pohjanmaalta on äänestä päätellen ostamassa tavaroita. Eli häntä pitää varoa. Ja sen takia pitää varoa, että hän on kiinnostunut bemarin valoista sekä opelista.
    Hän oli käynyt myös ottamassa valokuvan jostain bemarista. Miehellä on myös prepaid-liittymä.
    Hän olisi tullut valot vaihtamaan muutaman tunnin päästä mutta jäi onneksi kiinni.
     
  18. Woodpecker

    Woodpecker 2nd gear

    Tuo JP-350 kertomus osuu mielestäni aika hyvin "ihmeellisiä ostajia taas liikkeellä" aiheeseen jo sen takia että tämä ihmeellinen ostaja oli tulossa muutaman tunnin päästä eikä koskaan kuitenkaan ilmestynyt paikalle
    Tota valosekoilua en itsekkään ihan sisäistänyt

    JP-350: sulla on pointtia noissa sun jutuissa mutta
    -käy välillä vaikka kalalla, tää ei oo niin haudan vakavaa :wink:
     
  19. Make.S

    Make.S Gearhead

    Olin eilen varmaan tosi outo ostaja. Juoksin varmaan chevellen ympäri 200 kertaa, kurkin sisään, alle, konehuoneeseen ja lopuksi menin "puihin"...

    JP-350:lle. Kannattaa lukea, mitä on kirjoittannut. Ittelle jäi kans vähän epäselväksi mitä mun pitää varoa ja kenen vähä-älyisten kanssa mun pitää pamauttaa haulit yhteen. :)
     
  20. kjj646

    kjj646 1st gear

    Ääh,hyväähän jp350 tarkoitti varoittelemalla huuhaa ostajasta joka ensin oli hieronut "vaihtokauppaa" valoista joita ei oikeasti edes omistanutkaan ja sitten lähti hieromaan toista "kauppaa" jp:n kanssa opelista toisena henkilönä esiintyen. Eikä tuota tekstiä niin mahdottomasti oikolukea tarvinnut oikeasti, ellei sitten ollut tarkoitus nykytyyliin tarkoitus hiukan testailla miten palstalaisen hermo pitää...

    Jp kuitatkoon jos meni oikein, muut polkekoot sitten maan putuihin jos tein väärän tulkinnan?
     

Kerro tästä muillekin!