Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. Ranex

    Ranex 3rd gear

    Mersu on muuten vaihettu pensaksi......
     
  2. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Auts :lol: , Kun edes joskus osaas pitää turpansa kiinni :odroll: .Kunka iso kone siinä on? Voiskohan sinne tunkea jonkun Olds pikkulohkon? Missä auto on? Pistä YV.
     
  3. rane58

    rane58 Double Gearhead

    -Joko voi onnitella uudesta hankinnasta? :wink: -Se autokuume..... :D
     
  4. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Mietmi on jo kohta liemessä noiden kanssa. "Mistä päästä alottas?"
     
  5. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    :soosoo: :soosoo:
    Mese oli onneksi liian arvokas mulle :rotfl: . Kunhan syyskuu aukeaa niin tallissa alkaa taas palaa valot illalla ja ensi kevääksi pukataan pari projektia :eek: tien päälle :wink: Työkaluja pellin vääntöön on kyllä tullut tehtyä.
    P.S. En oo vielä ottanut savuja RAF:fista kun on ollut näitä miitti/tapahtuma kiireitä :cry: . Toinen RAF:fi on vielä hakematta kun myyjäpäässä on pieniä ongelmia metsän kaadosta :odroll: :odroll: .
     
  6. E..P.

    E..P. 2nd gear

  7. E..P.

    E..P. 2nd gear

  8. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Hiano Taunus transiitti...............
    Just äsken pistin yv:tä eräästä HARVINAISESTA lava-autosta. Eiköhän tälle vuodelle saada vielä yks projektikasa tontille...........
     
  9. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Oliko "oikeaa" merkkiä? Samaa merkkiä kun on jo kotona, mutta kolmella pyörällä...
     
  10. speedy

    speedy Double Gearhead

    Miten ihmeessä sulla riittää motivaatio ja jaksaminen tehdä noita :eek: :D ??
     
  11. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Juhapih Ei ole samaa merkkiä kuin mitä pihasta löytyy mutta kuitenkin jotain ihan spesiaalia -40 luvulta................

    Kuinkako näitä jaksaa pelastaa? Kyllä taas viime viikonloppu PowerTruck tapahtumassa toi sen verran lisää virtaa hymyjen ja jutustelutuokioiden avulla että muutama pitää vielä hommata :odroll: . Ihmisten reaktiot vanhoja (paketti)autoja kohtaan tuo sitä lisävirtaa aivan saakelisti. Tälläkin viikolla kun kävin Thamesilla kaupas ja eräs nuoripari katteli Thamesia ja sitten vielä pääsin juttuihin ja sain sitä positiivista palautetta kun meidän autoilla ajellaan ihan normi ajoja niin kyllä sitä jaksaa yrittää saattaa liikenteeseen vielä muutama vanhus. Kuka muu hullu pakuja pelastais ellen minä :eek: . Kaikilla muilla pitää olla se KALLIS spesiaali viimeisenpäälle sporttiauto tai T-Voortti. Minä kerään ne toivottomat vanhat rupiset pakut ja annan niille uuden mahdollisuuden 8) Käsillä tehty työ on mulle sitä parasta arjesta irroittautumista ja "akkujen lataamista".

    Sori kun meni hieman asian sivuun............
     
  12. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Mietmi-3;lle

    Ainiin oishan se camionettiin sopivaa tekniikkaa myös saabissakin, on helpompi löytää kuin puhuttu audi ja valikoimaa on sopivasti olemassa, et +20% tehoa pakettikin varmasti löytyy jo valmiina
     
  13. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Toi Kamiina hieman mietityttää. Pitää kattoa jos ja kun saan kaverin pihassa lojuvan Oldsin etuveto pikku 6-koneen+laatikon kotiin niin josko paketti mahtuisi konetilaan. Ok tiedän ettei saa kilpiin mutta sais sellaisen erilaisen Kamiinan tai sitten se alkuperäinen suunnitelma 80cm lisää pituutta ja teli. Tekniikaksi Olds 307 ja automaatti.......... Katotaan nyt.
    Toi yks laviska vei ajatukset ihan uusiin haaveisiin. Ja älkää epäilkö kyllä se Kamiinakin vielä liikkuu......
     
  14. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    Onko mietmi sulla mitään kuvia vehkeistä mitä oot rakennellut? :) ja toinen kysymys että näyttääkö sun piha jo ihan Rahkosen laanilta? :D
     
  15. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Onko totta että vielä löytyy kavereita jotka ei oo käyny mun kotisivuulla? Eli http://kanadanvani.fi löytyy kuvia ja juttua mun harrastuksesta....... Vasemmasta Framesta kun rullailee löytää alueittain jutut.
    Rahkosen laanilla en ole koskaan onnistunut käymään ja mun on pidettävä piha kunnossa ettei tuu mikään biologi-/jätevirkamiestyöryhmää vaatimaan etnistä puhdistusta...... Eli asiallisella linjalla edetään vaikka kalustoa on pihassa.
     
  16. MTR

    MTR 1st gear

  17. Gottlieb

    Gottlieb 3rd gear

  18. Mac

    Mac Gearhead

    Re: Re:

    Yksityisviestiä laitettu
     
  19. bootsi

    bootsi Gearhead

    [​IMG]

    [​IMG]

    Tuollasen sais hakea pois Rovaniemeltä. Pitää häipyä nyt syksyllä.
     
  20. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Armstrong-Siddeley?
     

Kerro tästä muillekin!