Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead



    Jooooh per puoli :poff:
     
  2. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Iteltä tulee vaistomaisesti aina koneen kokoa kysellessä vastattua kuutiotuumina, mutta heti perään pitää lisätä litratilavuus, että ymmärtävät. :lol:
     
  3. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Osunko ihan väärään jos väitän että Dusteri on keravallakin pyörinyt ja ollaan Rantakaren kahvihuoneessa sumpitkin ryystetty?
     
  4. xarper

    xarper Gearhead

    Itekki vastaan aina kuutiotuumina ja sit oon ite yhtä ihmeissäni kun joku sen ymmärtääkin :rotfl:
     
  5. A.X.U.

    A.X.U. 3rd gear

    Et osu. Dusterilla tulee pyörittyy melkein päivittäin Keravalla (TX-755) ja viimex tuli leikittyy barbeilla rantakaren kahvituvassa Tommin ja muksun kaa.
    Tuu mukaan ens kerralla, se on ihan kivaa. :rotfl:
     
  6. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Tuosta meitin mercurystä oon kuullut pitkin kevättä ja kesää pelkästään positiivisia kommentteja vaikkei mikään näyttelyauto ookaan...

    Tänään tuli vähän toisenoloistakin palautetta kun tulin kauppakassien kanssa paikallisesta Aatun Alepasta ja vanhempi pariskunta kierteli autoa ihmetellen.

    Isäntä: (ei ollut vielä huomannut että oon tulossa autolle) Ei oo niskatukia. Eikä oo turvavöitäkään.

    Minä: Juu, ei tuohon aikaan paljo turvallisuuden päälle ymmärretty...

    Isäntä: (vähän hätkähtäen) Mikä vuosimalli?

    Minä: (takaloosteria avaten) Viisysi.

    Emäntä: Onpa tilava takakontti!

    Minä: Juu, sinne mahtuu kolme äijän raatoa vierekkäin.

    Hetken hiljaisuus kun nostin ostokset trunkkiin ja pamautin kannen kiinni.

    Emäntä: Tuolla ei varmaan uskalla ajaa kuin kolmeakymppiä?

    Minä: Huh, siinäkin taitaa olla jo puolet liikaa...

    Emäntä: Mutta on kyllä komia auto!

    Minä kiitin ja iskin takalistoni kuskin paikalle. Isäntä ja emäntä eivät malttaneet mennä hitlermarkettiin ennen kuin olin kurvannut pois paikalta... :D
     
  7. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Perjantai-iltana Kauppatorilla sivusta kuultu kommentti 59 Cadillacista;
    "Perkele, tosta olis jo Batmankin kateellinen"
     
  8. Mutku

    Mutku Gearhead

    Heh, ei ehkä yhteiskuntakelpoisin tarina, mutta tosi: olin kerran jonkun Siwan eteen juuri kurvannut parkkiin ja sammuttanut auton, kun noin 50v maailmaanähneen oloinen herra ilmestyi Dodgea päivittelemään. Kovasti hymyili ja muutenkin oli positiivisia kommenttinsa. Kysyi moottorista, no avasin sitten konepellin. Mies nuuhkaisi röörinsä täyteen käyntikuuman konehuoneen aromeja, laittoi silmät kiinni ja loihe lausumaan hiljaa: "oi perrkele, just tuli kuset housuun".
     
  9. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Taitaa olla sellainen papparainen joka syö lääkkeitä taudittomaan vapinaan, mut kukaan ei tajua et ne on autoilusta vieroitus oireita :soosoo:
     
  10. Leismu

    Leismu 1st gear

    "Missäs camino on?" "polta ny vähä kumii" "polkase ny vähä"...jne
     
  11. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    koiralenkittäjä capricesta: oi miten ihanan näkönen auto.

    härkämotorin iltabileis: jos mä voittasin 100000€, lahjottaisin puolet sulle.
     
  12. Skoll

    Skoll 2nd gear

    Mitenköhän tuo lahjotushomma oikein pitäisi ottaa? :odroll:
    Itse kyllä "loukkaantuisin" moisesta.
     
  13. Tunari-82

    Tunari-82 1st gear

    Kullanruskea -67 cadillac vetoaa ++50v naisiin,heiltä on kuulunut eniten ylistystä auton hienoudesta.
    Päivätansseista ei varmaan tarvisi yksin ajella koitiin :D
     
  14. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Hauskinta tuossa on nähdä se kuinka laskimen rattaat lähtee liikkeelle :D
     
  15. xarper

    xarper Gearhead

    Ja ensimmäinen kysymys on yleensä "ai yli 3 litraa" :rotfl:
     
  16. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    "ai tonneko sen tankkiluukku on piilotettu" huoltiksella nuorehkö kaveri vanhahkolla alfa 164lla commentoi kutlassia. muutenkin tuntui tykkäävän näemmä kun siitä muutakin kyseli.
     
  17. Make.S

    Make.S Gearhead

    Täällä muistaakseni joku kirjoitteli, kuinka se oli laittanut harrikkaa vakuutuksiin ja koneen kokoa kysyttäessä oli heittänyt vaan. -...116...
    Jonkin ajan päästä oli puhelin soinut ja vakuutustyttönen oli ihmetellyt kun heidän tiedostoista ei löydy niin pientä konetta.
     
  18. Lintzi

    Lintzi 3rd gear

    Eilen kaverin faija tuli jutulle huoltiksen pihassa:
    -Koskas sä tälläsen biilin oot hommannu?

    -Oisko tää jotain nelisen vuotta ollu...

    -Varmaan saa koko ajan olla laittamassa?

    -No ainahan jotain pientä on...

    -Ja varmaan vie omat ja muittenki rahat?

    -Ööö, no...

    -Mut on se hyvä että joku näitäki harrastaa!
    Tässä vaiheessa läks tankkaamaan volkkariaan, mä jäin tuumailemaan että ei tää nyt sentään muitten rahoja vissiin ole vieny... :rotfl:

    En kyllä viittiny mainita, että aamulla kävin katsastuskonttorille ja ei tullu leimaa. Siitähän se varmaa tarinointi olis alkanu. :lol:
     
  19. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Cäpriisin veekutonen suorilla putkilla kirvoitti naisystävän viiskymppisen :pinup: työkaverin avautumaan pikku jurrissa:
    "Seisoin pysäkillä linkkiä oottamassa ja mäen takaa alko kuuluun sellanen paukutus, että oli pakko olla OIKEA AUTO tulossa. Vit** sehän oli vielä hyvännäkönen sellanen!" 8) :rotfl: mattamusta rytö, ite sanosin, mutta makunsa kullakin!
    Oli jotenkin vaikea yhdistää kyseinen viimesen päälle laitettu naisihminen tuohon puheeseen, vaikka pöydän yli sitä kuuntelin.. :lol:
     
  20. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Muistan erään sanoneen että "Eihän se numero kerro mitään koneesta" :odroll: Siihen sitte muuta voinu sanoa kun jaahas...
     

Kerro tästä muillekin!