Krafiikkaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tinareki, 12.1.2014.

  1. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    Amatööriräpellyksille ei taida olla mitään ketjua...

    Kurja märkä talvi, ja tallillekkin 300km, ei joka viikonloppu viitsi lähteä, joten roikutaan netissä.
    Tässä tulosta:

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

  3. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    No tuossa "sekalaisia..." ketjussa näyttää olevan ihmisten ihan itse piirtelemiä kuvia.
    Nämä tässä olevat ovat netistä kopioituja vanhoja kuvia, joita olen hieman digitaalisilla efekteillä muokannut.
    Voi siis ainakin minun puolestani olla erilliset ketjut.
    Jos moderaattorit ovat eri mieltä niin senkun yhdistää tai bännää tämän bootleg ketjun...
     
  4. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    Oukki doukki! Niinpäs onkin eri asia! :oops:
     
  5. tinareki

    tinareki Double Gearhead

  6. HCkivi&pyöritys

    HCkivi&pyöritys 1st gear

  7. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    Kiitos. Nämä ny o vähä tämmösiä...

    [​IMG]

    Tästä ajattlin vaikka paidan painattaa. Olis edes paita, ku ei oo kädilläckiä...
     
  8. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    1937 Terraplane on a rainy night
    [​IMG]
     
  9. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Mulla on tuossa seinällä 61 Chevy esite, mistä on tuo tinareen eka 61 impalan kuva peräisin ( esitteen sivu 9) :)
     
  10. tinareki

    tinareki Double Gearhead

  11. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    [​IMG]
    Tyyne Mikkelissä
    [​IMG]
    D24c "Breeze" Rytikarin rannassa
     
  12. tinareki

    tinareki Double Gearhead

  13. 1320

    1320 Gearhead

    Nää on hienoja!

    Piti itsekin kokeilla tuota kuvankäsittelyä, mut itse yhdistelin paria eri autoa ja katselin, että mitä siitä syntyy.

    Tästä tuli vielä joten kuten kohtalainen yhdistelmä '58 Cadillacia ja '58 Pontiacia:

    [​IMG]

    Mutta tää on jo sellainen, joka näyttää hieman kummajaiselta. Ja jos joku oikeasti pilkkoisi nämä korit tällaiseen konseptiin, niin mun verenpaine saattaisi nousta huolestuttavan korkeelle. :rotfl:

    [​IMG]

    Jos tää oli tarkoitettu vaan sun hienoille kuville, niin anteeksi tunkeilusta, ja poistan omat sötöstykset tästä. :)
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Nää on hienoja. 1320 varsinkin sun musta 58 avo GM punaisella sisustalla.
    Eikä tuo punainen buble top siivilllä paljoa sille häviä.
     
  15. 1320

    1320 Gearhead

    Kiitoksia!

    Tämä Corvair on tehty joskus kauan sitten ja jälki ei ole ihan priimaa, mutta eipä tuo nyt huonoinkaan ole. Tarkoitus oli hieman parantaa tehtaan '63 Corvairia, tiedä sitten onnistuinko siinä. Suurimpana muutoksena taitaa olla '59 Impalan katto. Tuossa ennen ja jälkeen:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Ja tänään piti tehdä tällainen kun oli ylimääräistä aikaa. Tarkoitus oli tehdä Dodge Aspen 2D Sedan, jota ei kai tehtaalta koskaan tarjottu? Ovien vähentämisen lisäksi pidensin etuovea ja lyhensin entisen takaoven aluetta lyhentämällä ensin koko auton perää ja korvaamalla sitten entisen takaoven takareunasta taaksepäin kaikki pellit alkuperäisestä kuvasta otetuilla. Vaihdoin sitten muutenkin vähän moottoria ja rengastusta...

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    No eihän minun ketjuni ajatus ollut alunperin photoshoppaus, vaan graafisesti käsitellyt kuvat...
    Ikäänkuin kuvien tekstuurin muokkaus ja korostaminen.
    Mahtuu tänne toki kaikenlainen kuvankäsittely.

    [​IMG]
     
  17. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    Sarjakuvamainen pelkistys 1949 Buickista;
    [​IMG]
     
  18. tinareki

    tinareki Double Gearhead

  19. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    Ei oma, mutta iltaan sopiva...
    [​IMG]
     
  20. tinareki

    tinareki Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!