Eiku huutamaan...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja 440, 1.3.2015.

  1. 440

    440 Gearhead

  2. JnZm

    JnZm Gearhead

    Paljonkohan omistaja tästä oikein haluaa kun on varmaan kolmas kerta lyhyen ajan sisään kun on huutokaupattavana, ennen huutoja oli Nettiautonkin puolella muistaakseni lähes 20000e hintaan tarjolla... ei tunnu kauppa käyvän...
     
  3. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Voi olla ihan asiallinen laite, mutta ei sovi kylä merkkiuskollisille...ainakaan Mopar-ukoille, vetävät ennemmin ranteet auki kun ajavat tolla :lol:
     
  4. asperiini

    asperiini Gearhead

    Mulla ainakin tökkii jos tosiaan tota on "parannettu" mm. vaihtamalla Chevyn etukelkka...
     
  5. kotr

    kotr 3rd gear

    komee kottero mutta ei minuakaan sykähytä ku ihan väärän uskonnon moottori...sekasikiö..kai sitä on liian ahdasmielinen.
     
  6. nixon

    nixon 3rd gear

    Ai kolmosauto ruvennu myymään kokonaisia autoja. Kaikkea sitä
     
  7. JaH

    JaH 1st gear

    Ihan hauskaa luettavaa löytyy kun googlettaa kolmosauto
     
  8. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    11200,- Tarjous hyväksytty!
     
  9. Jza

    Jza Double Gearhead

    Cedricin dieselit oli vissiin loppu, niin joutu tyytymään letukkaan.
     
  10. jesmin1

    jesmin1 1st gear

    Jos joku Rodimies nyt tänne eksyy lukemaan EIKU HUUTAMAAN... otsikon alla olevia kirjoituksia niin nyt sitten lukemisen jälkeen työkalut esiin ja moottorit irti niistä 10000e, 20000e, 30000e, 40000e, 50000e Rodeista sillä ne on "sekasikiöitä" ja näinollen ei hyväksyttäviä tapauksia ollenkaan, niin ja heittäkään rungot kanssa metallinkeräyspisteeseen mikäli olette käyttäneet eri konsernin tuotoksia. Se Boyd Coddingtoninkin rakentama Suomessa oleva hopeinen rodi menetti tässä porukassa arvostuksensa onhan siinä katsokaas Chevyn motti.. Ja rakentajansa ensimmäisiä luomuksia, mutta sekasikiö mikä sekasikiö. Ai niin joku oli laittanut ameriikoissa jo 50-luvun lopulla 283 letukan kasin rodiinsa (joka silloin on ollut UUDEMPI auto kuin tämä Polara) luin jostain isojen poikien lehdestä.. Ja oli suorastaan kulttiauton maineessa, Jos sellainenkin nyt tänne sattuu eksymään Suomeen niin eikun metallinkeräykseen koko laitos sekasikiö mikä sekasikiö.Jos ylläolevien kirjoittajien mielen mukaan toimitaan.
     
  11. asperiini

    asperiini Gearhead

    Nyt puhuu Nääsvillen poika paskaa.
    On täysin eri asia oikeasti parantaa jotain vuosisadan alkupuolen kulkinetta vaihtamalla siihen uudempaa tekniikkaa kuin mennä vaihtamaan täysin toimivaa C-bodyn tekniikkaa johonkin Chevyn osiin.
    Rodeissa ja vastaavissa vaihto luultavasti parantaa tuotetta ja nostaa hintaa mutta Mopariin jos vaihdat lähes samanikäisen Seevyn osia tai vaikka päinvastoin niin sekasikiön arvo kyllä alenee.
    Toki kukin tekee kuten haluaa ja onhan tuokin sitä diisseliä parempi vaihtoehto, itse en olis tuosta maksanut puoliakaan.
     
  12. jesmin1

    jesmin1 1st gear

    Ai niin joku oli laittanut ameriikoissa jo 50-luvun lopulla 283 letukan kasin rodiinsa (joka silloin on ollut UUDEMPI auto kuin tämä Polara) luin jostain isojen poikien lehdestä.. Ja oli suorastaan kulttiauton maineessa, Jos sellainenkin nyt tänne sattuu eksymään Suomeen niin eikun metallinkeräykseen koko laitos sekasikiö mikä sekasikiö. Jos ylläolevien kirjoittajien mielen mukaan toimitaan. Tässähän tuskin on 50-luvulla tehty muuta kuin se moottori? Ei siis muuten paranneltu.. Kyseessä oli -32 Ford joka tuolloin ollut vuonna -59 27-vuotta vanha jolloin kyseinen muutos oli tehty. Polarahan on nyt 45-vuotta vanha.. No mielipiteitä on monia, minulle se on sama miten auto on rakennettu tai mikä moottori siellä on, mutta erikoisen paljon nostattaa tunteita. Ehkä sentakia kun auto oli myynnissä niin haluttiin ja toivottiin jonkinlaista provosointia mahdollista ostajaa kohtaan? Elämmehän kuitenkin Suomessa jossa kateus on kansantauti..

    JA KOHTA TÄHÄN VIESTIIN VASTATAAN TUOLLAISESTA SEKASIKIÖSTÄ EI KUKAAN OLE KATEELLINEN, TIEDETÄÄN.. AI MIKSI TIEDÄN JO SEURAAVAN KOMMENTIN? LUE YLLÄOLEVA! "KANSANTAUTI" AIHEUTTAA SEURAAVAN KIRJOITUKSEN..
     
  13. Herje

    Herje Double Gearhead

    Katsastusmies suositteli minullekkin kyseistä swappia c-bodyyn.
    Tosin olisin tehny keulan ilmajousilla.
     
  14. Herje

    Herje Double Gearhead

    Onko tämä Polara rakennettu suonenjoella?
     
  15. z-11

    z-11 1st gear

    Ei kai tässä muiden tunteet kuumene kun jesmin1:n, joka taitaa olla auton omistaja...? Saahan tosta Polarasta ainakin hyvän moottorin!
     
  16. rb

    rb Double Gearhead

    Tai hyvän kopan.....
     
  17. Steve McQueen

    Steve McQueen 3rd gear

    Otsikon mukaanhan tällä palstalla jo HUUDETAAN!!!!!!
     
  18. RS23V0E

    RS23V0E 2nd gear

    Miksi suositteli?
     
  19. Herje

    Herje Double Gearhead

    Kyselin c-bodyn keulan ilmajousien asentelua. Ja tekniikka suunnitelmissa oli sillon 454.
    Sillon oli vissiin just tuo Polara rakenteilla suonenjoella.

    Mut nyt tuli koneeks ihan moparin 400cid ja pussit tulee ylätukivarren päälle.
     
  20. asperiini

    asperiini Gearhead

    Mulla on ihan omassa tallissa C-body Mopari eikä sen etupään rakenteessa,geometriassa tai toimivuudessa mielestäni nyt ole sen suurempaa vikaa kun kaikki palikat on kunnossa.
    Toki ymmärrän että jos sinne ilmajouset on saatava niin ehkä Seevyn etupään rakenteella se onnistuu helpommin. Tuskin siitä kuitenkaan juuri sen parempaa tulee, erikoinen viritys vaan...
    Itse veikkaan että nyt on jäänyt nurkkiin moottoriton ja vaihdelaatikoton Mopari jota on sitten päivitetty tallin toisesta nurkasta löytyneillä osilla.
    Eikä tää hybridi mua kiusaa sitten pätkääkään, jokainen tekee omilla romuillaan mitä tahtoo. Itse olisin tehnyt toisin mutta se taas onkin mun oma asia.
     

Kerro tästä muillekin!