OD-tiepalvelu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja topidanny, 3.8.2010.

  1. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    mitä koostuu hinnaksi, onko porukalla intoa kerätä kolehti? vai siirrelläänkö sivu jonnekkin muualle?

    *dodge chevy ford palstahan muutti johonkin ?.sekavaa.net sivulle*
     
  2. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    Joku ilmanen blogi ja lista sinne?

    PS, Listaa voi lisätä meikeläisen
    Sijainti hollola+lähialueet.(päijät-häme) Köysi,kaapelit,perus työkalut aina kyydissä jonkin verran osia löytyy kotoa et hätä korjauksia saa tehtyä ja lämmin talli ettei tartte alkaa välttis ulkon väkertää pakkasessa. nolla-neljä-neljä-2551733
     
  3. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Heps,

    Sen verran että tosta nettisivuista vois pistää maininnan tuohon ekaan postaukseen niin ainakin siitä on löydettävissä heti.
     
  4. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Tuumasin että kannetaan oma apu Harrastetiepalveluun näin netinkin kautta. Eli olkaa hyvät tosta löytyy http://kanadanvani.fi/Tiepalvelu.htm
    Mulla kun noi kotisivut on ihan omalla maksullisella domainilla niin pistin listan sivuilleni. Niin saadaan aikaan kehitellä asiaa eteenpäin. Mun puolesta lista saa olla sivuillani ja jos uusia jäseniä liittyy niin ursus2 voi heittää mulle viestiä niin lisään myös sivulleni. Tää homma lähti kuitenkin ursus2:en ideana joten hän päättäkööt kuinka edetään.
    Toi pieni maksu nettisivut.org:ille vuosittain ei paha. Jos me vaan muistetaan hoitaa asia vuosittain :odroll: .
     
  5. ursus2

    ursus2 Gearhead

    En voi kunniaa ottaa ko.listan ideoinnista, raimo3500 alkuperäisen nettisivun hommasi.Hyvä että on jossain tallessa, jos viitsit vielä päivittää ylempänä olevan crashin tiedot listalle kanssa.
    Mietitään mitä tehdään, ylläpidolle laitoin meiliä kanssa asiasta, vastausta odotellen... :D
     
  6. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Lisäsin linkin vielä siihen mun etusivun http://kanadanvani.fi vasemappn Frameen. Iloinen Marttihinuri hoitaa hommat 8) 8) 8) 8)
     
  7. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Sut on lisätty mun kotisivulta ainakin toistaiseksi löytyvään alkuperäiseen listaan :wink: Odotetaan mitä tulevaisuus tuo 8)
     
  8. ursus2

    ursus2 Gearhead

    Laitoin listan ekalle sivulle näkyville.
     
  9. JnZm

    JnZm Gearhead

    Facebookkia käyttävät harrastajat voisivat kiinnostua myös USA-autojen tiepalveluryhmästä : https://www.facebook.com/groups/833895706700085/
    Parantaa avunsaantimahdollisuuksia jos on useampi avunpyyntökanava, kaikki facen käyttäjät kun eivät ole OD:llä ja toisin päin?
     
  10. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    Olisko kaverille apua nyt, ikivanha gasser rambler hyytyi 2 tielle 30km forssasta helsinkiin. Virtaa kaipailis, laturi?
     
  11. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    Pääsikin uudella akulla eteenpäin
     
  12. samppa78

    samppa78 2nd gear

    Mun numero on muuttunut ja nosturi myyty mutta monttupaikka on hallissa ja työkaluja ym numero on 0445757031
     
  13. ursus2

    ursus2 Gearhead

    Ok,muutin tonne 1.sivun listaan uudet tiedot.
     
  14. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Mites kuin usein noi numerot tarkistetaan, et onko vielä mahdollisuuksia?

    Nykyselläänhän se ei oo ees vaikeeta, jos lähtettää viestin, kun kait prepaidinäkin on sellaista missä hintaan kuuluu 500 tekstiviestiä
     
  15. Buick225

    Buick225 Double Gearhead

    Kenen Chevy Van (vanha,korkea,neliveto) hyytynyt vanhalle Turuntielle lähelle Veikkolaa? Ollut jo viime perjantaista lähtien. Voisin auttaa apuvirran ym. kanssa jos vaan jäätynyt.
     
  16. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    Mahtokohan se capricen omistaja saada apua joka mullekki soitteli tänää. Osu vaa pahaa saumaa etten päässy ite jeesimään :/
     
  17. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Alkaa kesän ajot taas lähenemään pikkuhiljaa. Tulipa sitte mieleen että jos tulee ongelmia reissuilla että mistä sitä saisi tarvittaessa apuja. Muistelin nähneeni od:lla joskus tiepalvelu sivun tai listan, no löytyhän se sitte ku aikansa etti..
    Tuo ketjussa oleva lista on ehkä hieman hankala aina löytää ja varmaan myös päivitellä tietojensa osalta..

    Aikani kuluksi aloin funtsii käytännöllisempää ratkaisua. Mulla kun on parikin palvelinta joilla on tilaa tommoselle pienelle sivulle ni eiku tuumasta toimeen.

    Pari iltaa pään hakkaamista seinään, kiroamista yms ja siitä ois nyt yhdenlainen kokeiluversio kasassa. Aika simppeli sivu jossa avuntarjoajat on jaoteltu pääsivulla maakunnittain. Listalle pääsee laittamalla sivun kautta lomakkeella viestiä, joka lähettää tiedot mun sähköpostiini. Sieltä sitten lisään tiedot sivuille jahka aina kerkeän. Saman lomakkeen kautta voi sitten halutessaan päivittää tietojansa ja jopa tarvittaessa poistaakin ne.

    Tällä hetkellä sivuilla ei ole vielä yhtään yhteystietoa, kun en tiedä onko nuo vanhat tiedot enää miten voimassa. Mietin vaan että siinähän ne päivittyisi nyt samalla jos jokainen listalle haluava laittaisi omat tiedot sivun kautta mulle..

    Mitäs raati on mieltä? Onko tässä järkee vai ei.. :rolleyes:

    Ennen kuin laitan linkkiä tänne näkösälle ni sivu vaatii vielä hieman säätöä ja testausta.
     
    isalmela ja wilburi tykkäävät tästä.
  18. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Jyrkkä ehkä. Mutta aika hyvin ilmeisesti toimii sekin että laittaa vain od:lle viestin, kun melkein kaikilla kumminkin jonkilainen älylaite autossa mukana on nykyään.
     
  19. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Ois varmaan paras jos jollakulla ois resurssi luoda äppi että kaikille ~100km säteellä oleville tulis ilmotus kun joku on apuja vailla? Ite oon täys pölkky nykysovellusten/käyttömahisten kanssa mutta uskoisin että moinenkin ois mahollinen. Koska se ilmotus avuntarpeesta lienis se oleellisin ominaisuus koska ei kaikki kyttää esmes od:tä 5minuutin välein o_O

    Että sinällään originelli ajatus yhteystietojen jakamisesta on ihan ok, että avun tarvitsija saa itse sieltä "valikoida" auttajansa :D
     
  20. Jooli

    Jooli Gearhead

    Mä pyörin tässä salon nurkilla ni perus työkaluja, apuvirtaa hinausta yms ainakin löytyy, pistää vaikka tekstiviestiä tai watsapissa ni saa paremmin kiinni, töissä ei aina kuule puhua.
    Salo
    050-3310885
     
    Camino'79 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!