Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    T-26 painaa 8-tonnia ja mahtuu kuorma-auton lavalle, niitä on kait yleisemmin harrastajilla


    Toisaalta mailmalta kait saa ostaa tänäkin päivänä melkein kaikkea sotakalustoa
     
  2. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Ok, eli ihan normaalia siis
     
  3. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Joo paitti jos oli tummempi hipiäinen scanian ratissa, silloin voi olla turha kiristää lakia, että se vaarivainaan sodassa horoksi ampuma emma pitää kerätä pois :odroll:
     
  4. Jupe

    Jupe Gearhead

    Off-topic.. Ookko muuten ampunut emmalla? Oli omanlaisensa kokemus sekin :-?
     
  5. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Enpä ole sitä päässyt kokeilemaan, mutta pystykorva löytyy kaapista, tosin silläkään en ole ampunut, mutta hyvinkin vakaasti luulen, että sillä on pahat mielessä suomeen tullutta naapuria pysäytetty.


    Vaan mitäpä veikkaat onko sellaisia emmoja rintamalta saanut kotiinsa kantaa joilla jotain arvoa on vielä ollut ja jostain oon mielestäni lukenut, että oli melko nopeasti kuluvia aseita, ja se ei ollut tuntematon sotilas, mun mielestä siinä puhuttiin, et loppu pään aseista puuttui karkaisu piipusta kun tuli kiire saada asetta rintamalle


    Sitten missäs Emmalla pääsis ampumaan, ennenkuin eu kerää ne pois, kun rättipäät ostelee uudet piiput ja lukot Ebay;stä :odroll:
     
  6. Buick-T

    Buick-T 2nd gear

    Pitkäkatto-buick ojan pohjalla 9-tiellä Tampereelta pohjoiseen.
     
  7. Hezuz

    Hezuz 3rd gear

    Tänään Siilinjärven keskustassa harmaa 80-luvun Dodge Ram. Pakoputkiviritys tuntui olevan sekä kuskilla kusta piässä. Meinasin pojan kanssa jäädä suojatiellä alle kun tää hammajainen veti suojatien eteen pysähtyneen auton ohi sen kummemmin jarruttelematta.
     
  8. GMies

    GMies Gearhead

  9. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Kawasakinvihreä Chevy Van eilen aamupäivällä Lohjalla Nyyrikinkadulla.
     
  10. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    A.X.U bongattu äsken kervoletilla keravalla. Sitten mattamusta ford maasturi joka nysväs 60-70km/h koko 80 alueen kerava-tuusula välillä. Tussulassa nähty myös mattamusta vani jossa kuskin ovi oli ruskea.
     
  11. A.X.U.

    A.X.U. 3rd gear

    Joo ei kantti kestäny lähtee Majorilla lättyy hakee ni oli pakko tyytyy blazeriin.
     
  12. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Vähän ot ku en ite bongannu, mut herranjumala, yöunet lähti.

    Duunikaveri näytti puhelimesta pari kuvaa pärtsäreiden rompetorilta, molemmat kohtuu siisitikuntoisesta '64 Valiantista, nimittäin farmarista! :eek:

    Ite olen joskus varmaan 30v. sitten, ollessani vaahtosammuttimen kokoinen, bongannut samanlaisen, ja jo silloin kohtuu kauhtuneessa kunnossa olevan, olikohan hertsikan etolan parkkiksella(?) faijani kans.

    Olin varma ettei noita edes ole ajokuntoisina suomessa... :eek:
     
  13. jariha

    jariha Double Gearhead

    hanki ne kuvat viekkaudella ja vääryydellä kaverilta ja laita tänne... kansa vaatii kyllä sellasesta kuvan :rotfl: tai siis mää :D
     
  14. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Vieläkös on hengissä -66 Valiant farmari,-95 kahveella istuskelin Hesassa Leppävaaran suunnalla huoltsikalla niin tommonen valkoinen farmi Valiant huristeli ohi.
     
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Yritän josko tuo suostuisi ne mulle laittamaan. :D
     
  16. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Jaa-a. Kuten sanoin, niin tuo n.30v. sit bongaamani on ainoa farmari-valiantti mitä olen ikinä livenä nähnyt.
     
  17. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

  18. piiparinen

    piiparinen Gearhead

  19. jariha

    jariha Double Gearhead

    eilen illalla keravan liikenneympyrähelvetissä trailerilla candypunanen -65 dart :D
     
  20. PetteriT

    PetteriT Gearhead

    Toissa päivänä Kuopiossa lumisateessa e-body moppe. Oli jo sen verran pimeää klo 16 jälkeen että tarkempi tunnistus jäi...
     

Kerro tästä muillekin!