taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    SelVIS. :-?
     
  2. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Mun mielestä oli piristävä poikkeus nähdä lehdessä tuommoinen 2002 Trans Am, ei näitä 90- ja 2000-lukuisia laitteita nyt liikaa ole esillä ollut.
     
  3. impala67

    impala67 Double Gearhead

    ja jos tarkkaan luetaan oppikirjamaisesti ensimmäisiä kaseja, olihan niissäkin alkuvuosina huomattavassa enemmistössä alle 10v. jenkkiautokalusto. jostain syystä se että nyky harrastuksessa ei puritaanit hyväksy kuin museoikäisen kaluston harrastamisen, eikä sekään aina riitä- pitää olla 50 vuotta vanhaa ja juuri tiettyyn museaalisempaakin tarkemman aikakauden mukaisesti rakennettuna... noh, sorri innostuin paasaamaan mutta jotkut tajunnee pointin
     
  4. G20

    G20 Gearhead

    Ja taas pukkas uutta laskua fokus medialta.. 89€/ vuosi. :rotfl:

    Edittiä: kestotilaajan kusetus loppui NYT, tilaus päätetty. Ehdin vasta 19 vuotta tilaamaan, muutamaan vuoteen ei ole enää sisältö ja hinta kohdannut. :wc:
     
  5. Bukero

    Bukero Gearhead

    huomenna taas aurinko paistaa...ja ne soittaa 39.99/v ja projektorikello tms. tositarpeellista kaupanpäälle :rotfl:
     
  6. BigOJS

    BigOJS 3rd gear

    Samaa mieltä. Oli ilo silmälle katsoa hienokuntoista viimeisen vuosikerran Trans Am:ia. Ei tätä harrastusta, sen kummemmin kuin mitään harrastusta, kannata ottaa liian tosissaan. Jokainen tyylillään.
    -OJS
     
  7. Redneck61

    Redneck61 Gearhead

    Olin aikanaan veekasin pitkä-aikaistilaaja, aivan alkuajoista tuonne viimevuosiin asti. Mutta tuli jotenkin vain astia täyteen customeja, rodeja, 50- ja 60 luvun autoja ja harrikoita ! Sori vaan ko.ajoneuvojen harrastajat. Ite olen harrastanut muskeli- ja sporttijenkkejä ja nykyisin 4 x4 kalustoa, niitä on nyt 3 kpl. Ehkä tarvittais truck miehille ihan oma lehtensä ! Olen joutunut jenkkilästä tilaamaan Four Wheeleriä ja Diesel Power magazinea. Ymmärtääkseni suomessa on paljon Diesel pick uppeja ja muitakin 4 x4 autoja , Blazerit, Broncot, Ramchargerit. Kyllähän niidenkin harrastajat pitäisi ottaa huomioon ! Juuripa näistä syistä ei enää tule tilattua kallista lehteänne ! Älkääpä vetäskö tölkkiä nenäänne tästä ! Hyviä jenkkiharraste hetkiä edelleen toivotellen .
     
  8. Jorrma

    Jorrma Gearhead

    Joo, lasku tuli, peruin taas lehden niinkuin vuos takas, odotellaan tarjousta, vai mitenhän käy?
     
  9. cellu

    cellu Gearhead

    peruin kans tilauksen, 20v tullu lehti
    laitoin sähköpostilla perumisen, vastasi siihen että tilaus päättyy vuoden päästä :mad: , miten muilla?
     
  10. esmi

    esmi Gearhead

    peruin puhelin soitolla tänä aamuna!,sain tarjouksen 58€!,joten tilaus jatkuu!
     
  11. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Peruin itsekin jo aikaisemmin tässä ketjussa mainitsemani laskutusepäselvyyden/oudon karhukirjeen vuoksi tilauksen. Hommahan meni niin, että olin tilauksen myöhässä, mutta kuitenkin maksanut ja karhukirjeessä karhusivat ainoastaan kyseisen karhukirjeen lähettämisestä muutamaa euroa, maksoin senkin, mutta peruin tilauksen. Koska olin maksanut jo vuoden eteenpäin, niin vuoden päästä loppuu vasta tilaus, eli rahoja ei palauteta, varmaan aivan normaali käytäntö.
     
  12. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Sähköpostilla peruin ja tilasin,hinta tippui 89€/58€,sai siitä tuntipalkan.
     
  13. Jorrma

    Jorrma Gearhead

    Sama mulla, pistin samantien uuden postin että heti poikki, en maksa 90€, tuli vastaus että nyt on tilaus lopetettu, ei tarvi maksaa.
     
  14. cellu

    cellu Gearhead

    soitin asiakaspalveluun, sain peruttua kestotilauksen heti ja aloitin
    uuden tilauksen 58€
     
  15. K_Sa

    K_Sa Gearhead

    Samoin täällä, alotettu uus tilaus hintaan 58€.
     
  16. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Eikös se nyt olisi selkeää ja tasapuolista toimintaa kustantajalta tehdä Mob...... ja laittaa kaikille se sama hinta. Tuo ei nyt kovin kivaa ole, kun toiset maksaa 90€ ja toiset 60€ ja saa vielä jotain rihkamaa kaupan päälle.
    :odroll:
     
  17. emil knievel

    emil knievel 2nd gear

    moblalla on tasapuolinen kohtelu kaikille. ennenmuinoin joutu tilaaja maksamaan jopa tilauskortin postimaksun!
    kasia olen tilaillu 80-luvulta asti on-off tyylisesti. ainahan se on ollu "paska lehti" eikä juuri koskaan sisältäny mitään mielenkiintosta, mutta aina sillon tällön tulee sopiva tarjous ja taas vanhaa viedään.
    just pistin tilauksen parin vuoden tauon jälkeen 44,50, pidin kohtuullisena.
     
  18. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Joo, huomasin tossa tänne sivustolle tullesssa et "kova" tarjous ois, 10 nro ja huikee hieno tilaajalahja 44,50€.
     
  19. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    hmm... en ole vielä kerennyt lukea edes sitä "black" numeroakaan, onkohan tässä mitään järkeä? Vain 2 autolehteä tulee kotiin ja kumpaakaan ei ehdi lukemaan. Pöydällä kohta 10 sentin nippu erilaisia lehtiä mitkä pitäisi ehtiä lukea. Yhtään kokonaista lehteä en ole lukenut talven aikana. No menköön nyt tämä tilausjakso ainakin loppuun.

    Kellään muulla samanlaista ongelmaa?
     
  20. esmi

    esmi Gearhead

    Vähän samaa vikaa täälläkin V8 9/15 luku vuorossa ja johan tossa parin viikon päästä pukkaa jo uutta Veekasia!,ja pari Amerikanrauta lehteä myös lukematta!,no pitää yrittää kiriä ettei kerry enempää lukemattomia lehtiä!,ja pysyis ajan tasalla,että missä mennään! :D
     

Kerro tästä muillekin!