Pieni straippaus pirkkahallilla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Selli, 22.4.2014.

  1. Selli

    Selli Gearhead

    Täytyy ihan julkisesti kysellä että näyttelyissä ku on ammattilaisia tekemässä töitä niin missähinnoissa pienet viivojen vetelyt yleensä on?

    Mun tapauksessa tulisi parit koristeet venakoppiin.
    Omakäsi jos päästetään irti niin saa ostaa uudet tai maalata reippaasti yli :D

    ylläpito voi siirtää tän viestin jos kokee että on väärällä osastolla.
     
  2. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    ite oon tehny ilmaseksi mutta eiköhän nuo ammattilaiset ota noista jo satasia ;)
     
  3. Selli

    Selli Gearhead

    Kiitos Jonille tiedosta. Voisihan sitä kaapata kopat kainaloon ja käydä kyselemässä.
     
  4. unknown

    unknown 3rd gear

    Yleensä tuollaisen pinstrippauksen saa ihan ilmaiseksi ja pyytämättä, yleisimmät paikat on IKEAn parkkihalli ja lähikaupan parkkipaikka. Toteuttajana on yleensä jo vähän vanhempaan ikään ehtinyt ja päällemaalauksesta huolehtii vakuutusyhtiö tai jos on firman pakettiautolla, niin olen antanut olla.
     
  5. alk. 80 €, ylärajaa ei ole
     
  6. 400 cid

    400 cid Gearhead

    Kopat kainaloon vaan, kyllä ne joku sulle siellä straippaa...
     

Kerro tästä muillekin!