Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. Buick55

    Buick55 Gearhead

  2. Richardo

    Richardo 1st gear

    onkohan caprisesta tehostin sökö vai mikähän vois olla kun jarrupetaali painuu lattiaan asti ja pohjassa vasta jarruttaa, naputtaa polkimeen ku on pohjaan painettuna, vai mikähän siinä vois olla?
     
  3. Protype

    Protype 1st gear

    Arvailuksi menee, mut voisiko joku jarrusylinteri olla entinen ja hukannut nesteet? tai sit joku jarruputkista vuotaa.
     
  4. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Pääsylinteri on mun veikkaus jos ei vuoda jostain.
     
  5. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Olikos nuo oldsin bensapumpun pultit 5/16 unc kierteellä?
     
  6. ktech

    ktech 3rd gear

    jos siinä on hydroboost niin kuulemma ominaisuus
     
  7. fennia

    fennia Gearhead

    No ei ole kyllä mun hydrobuustit tota tehnyt.
     
  8. gt302

    gt302 3rd gear

    78 stw caprice menee piakkoin paaliin.
    siitä löytysi pehmeät penkit 8hlö:n henkilöfarmari.etupenkit sähköllä.
    kaikkea muutakin osaa.varastoihin en rupea noita tuosta purkamaan elikkä tuosta voi käydä purkamassa osaa pientä korvausta vastaan vielä hetken.
     
  9. Protype

    Protype 1st gear

    Missä päin auto sijaitsee?
     
  10. gt302

    gt302 3rd gear

    kuusamo
     
  11. Protype

    Protype 1st gear

    auts. ihan sinne asti en viitsi lähteä katsomaan mitä sais irti :D
     
  12. DD6

    DD6 Gearhead

    Nätisti kulki Buick pohjoisen reissulla. Takaisin tullessa peräloosterissa oli 318-ryppis, hiukan oli keula kohti taivasta :D
    Matkalla täyteen tankattuna tällaista: 11.8 l/100km, 12.3, 12.8 ja 13.8.
    Tulikohan alkumatkassa ajeltua nätimmin, ja takaisin tullessa poljettua enemmän? Muuttuihan se auton asentokin lastin myötä.

    Tuntuu täristelevän tasaisella, varsinkin kun on lukko päällä ja lievään ylämäkeen ajelee. Liian laihalla?
     
  13. jake81

    jake81 Gearhead

    Olisko kellään tarvetta caprice farkun pakoputkelle? Ei ole uus muttei mätäkään. Otettu daisulista niin kattia ei ole ja vaimennin lens roskiin kun oli senverran elähtänyt. Eli repsikan puolen pakosarjasta perään asti kun laittaa vaimentimen väliin.
     
  14. hevimies

    hevimies Gearhead

    En malttanu pitää capricea kasassa useempaa päivää.
    Pääsiäisen aikana iski tylsyys ja sitten lähtikin capricesta koko sisusta purkuun. ;)
    Lattiamaton alta löyty kosteutta ja nyt on ollu kaikki mattomateriaalit kuivamassa. Reikiäkin löytyi kuten voikin olettaa tämän ikäisessä autossa olevan.
    Reikien pitäs olla paikattuna viimestään tiistaina, jolloin olis tarkotus hakea primeria ja panssariväriä ja maalailla koko lattia uudelleen.

    Lattiamatot on kuivamisen jälkeen menossa sisustan pesuun ja sitten paikalleen kiillotettuine astinlistoineen.
    Samalla haen kontatiliimaa ja liimailen kattoverhoilun takakattoon kiinni ja asennan molemmat paikalleen.
     
  15. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Näkyy olevan pakoputken toisen takahaaran kiinnike saaneen kyytiä tuon portilla olevan asfaltikakun vuoksi... Ja tottakai kiinnikkeen kohdalla vaimentimessa on peukalon mentävä reikä. Ei sitten otettukaan kärykuittia tänään.
     
  16. Jännitys tiivistyy! Lähteekö chevy käyntiin talven jäliltä(eli onko akussa virtaa). Pari tuntia h-hetkeen.
     
  17. Ja lähtihän se ku palmun alta. Nyt näin sen tehostimen ja sekä ohjaus sekä jarrutehostin on hydraulisia, mistä lähtä ettimään sieltä suunnilta vikaa ku se ohjaus on vähän jäykkä ihan tyhjäkäynnillä ja jarrupoljin menee pohjaan ku tehostin on päällä?
     
  18. DD6

    DD6 Gearhead

    CRUISE TOIMII!

    Jummi. Kannatti käyttää pari tuntia vapaapäiväänsä yleismittarin ja korjausraamatun seurassa.
    Lopulta toimimattomuuden syy löytyi: suomalais-ugrilainen metsäasentaja oli katkaissut alipaineservolle menevän johtonivaskan maapiuhan ja tunkenut sen suojaputken sisälle piiloon. Onneksi oli viitseliäisyyttä käydä piuhoja läpi vähän tarkemmin :)
     
  19. MustangGT

    MustangGT Gearhead

    Melkein sain leiman linttaan (crown vic -85). Korjauskehotus tuli pitkien toimimattomuuvesta ja pissapoika ei ruikinu vettä. Mutta hylky ku maksoin autoveron viikon myöhässä väärällä viitenumerolla.
    Katsastuspalvelija sanoi vielä että oisi pitäny maksaa koko summa + 3e vuodelta. Nyt maksoin 1 erän + 3e kuten Trafilla neuvottiin. Ja netistä trafin sivuilta kahtelin niin riittää 1 erä + 3e….
    Maksusuorituksestakin soitin että kohistaavat oikella viitteelle…menee pari päivää…
    No uskaltaako tuota autoa ajaa nyt? Kun katsastus siis keskeytettiin! Mutta katsastus suoritettiin kuitenkin.
    Katsastusmies vaan sano että kuitti ku kohistuu oikealla tileille ja ajeloo. Ja sitte sano että käy näyttämässä kuitti....

    Ei taija viranomaiset itekää tietää kaikkia sääntöjä. Mukava katsastusmies silti. Ehotti että museorekisteriin :eek:
     
  20. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Mulla on kanssa näitä keskeltä poikki tyyppisiä muutama johto tuolla konehuoneessa. Tarttis vaan olla joku kataloogi josta katsella että onko alkujaankaan autoon kuuluvia piuhoja, ei arvaa väri väriin ja loput yhteen systeemillä lähteä koittamaan.
     

Kerro tästä muillekin!