Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Nyt on taas leimakonttorilla käyty ja hyväksytty tuli tosin korjauskehoitusten kanssa. 80 lätkä puuttuu ja töötti ei pelaa(puuttuu koko värkki). Eli pientä vaan.
     
  2. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    laita töötti painonapilla
     
  3. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Nappi on jo mutta se äänivärkki on hukkunut. Ollut kyllä jo kolme vuotta työn alla laittaa se(vasta) :oops:
     
  4. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    saaks mistää sellasia mummoankka torvi tööttejä, laita sellanen. kuulus vaan honk honk.
     
  5. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Meinasin jotain rekkatorven tyyppistä jos hyvään hintaan löytyy jostain 12v-yhteensopivana. Melodiset töötit ei kuulema kelpaa...
     
  6. hevimies

    hevimies Gearhead

    Nyt on vauhti päällä. Jenkkifarmia tuossa laitoin kasaan sen verran, että pääsi ajamaan pikkulenkin uusituilla puslilla ja uudella perällä, sekä madallusjousilla.
    Hyvä ajettavahan siitä tuli.
    Suosittelen energyn puslia, jos meinaa olla vallaton alusta.
    Nyt griffinin alujäähyn paikkausta kysymään ja sitten alkaakin venailu jenkkilästä uusien hydrobuusteriletkujen paikalleenasentamiseksi. Joululahjaksi vielä ovitiivisteet vaniin, sekä capriceen ja ollaan taas siinä vaiheessa, jotta voidaan ottaa kone pois keulasta 4:nen kerran. :)
     
  7. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Ostin eileen kapriisi farkun. Ai että on mukavaa kyytiä pitkästä aikaa.
    Kulahtanut ulkoasu, mutta orkkis hilputtimet pellin alla tallella ja toimii noin suurinpiirtein kaikki.
    Ihan käyttöautoksi, toivottavasti yhteinen taipaleemme tulee olemaan pitkä
     
  8. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

  9. jake81

    jake81 Gearhead

    Alkanut hinnat nouseen aika hurjasti näissä piilojameksissakin, varsinkin orkkis kuntoisista pyydetään melko hurjia summia. Mistähän sais tietoon valmistus määriä näistä vehkeistä? Orkkis daisuleita ei vissiin hirveesti ole, ainakaan suomessa.
     
  10. Holley

    Holley Gearhead

    Joo, ihan pirun tyypillinen tapaus, kun on MIKÄÄN 24 vuotta ja 27'000 ajettu auto! Piruako näiden hinnat nousee, tuonkin oikea hinta olisi 2100 EUR. Se satanen siitä, että on vähän ajettu.

    Veikkaan, että myyntihinta lopullinen on 5000 eur eikä senttiäkään enempää. Kannattaisi myydä henkilöautona Ruotsiin tai Saksaan.
     
  11. jake81

    jake81 Gearhead

    Mun mielestä näitä on myyty tähän asti liiankin halvalla kun kuitenkin on aikansa parhaimpia kulkineita ja turhaan niin aliarvostettuja laitteita.
     
  12. choptop10

    choptop10 2nd gear

    Tuossa iltamissa tuli nostettua kori pois yhestä jo sulattoon tuomitusta -77 Olssista. Siinä olis jollekin ehjä takaluukku laseineen jos on tarvis.
    Tekniikka tulee uusiokäyttöön, eli 403 ja TH350. Ja yks Olds iso farmari vm.-80 on ylimääräsenä jos jollekulle iskee projektin tarve. Suomiauto, ex D, 8hlö malli. Ei konetta/ lootaa.. Se auto oli käyttiksenä sillon kun leipää ostettiin vielä markoilla. kyselyt yv kiitos.
     
  13. Juhizz_

    Juhizz_ 3rd gear


    ja aivan samaa mieltä! 8)
     
  14. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Mä maksoin omasta vuonna 1994 12500mk eli 2102€ ja farkkuhan oli silloin vasta 13 vuotta vanha.
     
  15. G-MAN

    G-MAN Gearhead

    Juurikin näin. Pitää ostaa aika pirun kallis nykyauto, että pääsee vastaavaan mukavuuteen.
     
  16. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Aika arvokkaitahan nämä on uutena olleet jos sen ajan muihin autoihin verrataan. En tiedä montako näitä nykyään olisi suomessa ilman tota lankkupenkki verokikkailua, sillä on kuitenki pudotettu aika mukavasti hintaa aikanaan veron osalta. Varmasti paljon vähemmän, kuin nyt, luulen.
     
  17. Thunderb

    Thunderb 3rd gear

    Kai nää jossain vaiheessa on harvinaisia ja haluttuja kun on pienemmät valmistusmäärät verrattuna sedaneihin.. :lol:
     
  18. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Tosta tuli vielä mieleen kun etsin -94 tätä farkkua itelle niin henkilöautoksi rekisteröidyt maksoivat järestään yli 30,000mk mutta kun tyytyi 80 lätkään niin hintaluokka oli vähän päälle 10,000mk.
    Tänäpäivänä ei taida enään noin isoa hintaeroa olla, vai onko kun en oo sen tarkemmin tutkinut hintoja.
     
  19. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ja kun ihmettelee vaikkapa kulutusta per kilo per satku niin tulee yllättävän pieniä lukemia :rotfl: .
     
  20. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Mut sehän on vain legendaa et kaks tonnia painava farkku vois mennä kympin kulutuksella :D
     

Kerro tästä muillekin!