Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. amatimees

    amatimees 1st gear

    tulikoha kallis offi kokkeili :D meni apukuskin puolen ristikko rikki ja hajos samalla ristikon malja siltä puolelta mikä mennee akselin puolelle...ja pitäs olla kestävät ku on vähä viritetty...autohan oli 2005
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Akselin puolelle?? Siis ei se ulkopää, joka mene napaan?? Sitä saa tilaamalla, mutta on sitten kyllä koko vetari, siis sisäpää + ristikko + ulkopää, mulla on kokonainen vasen vetari varastossa. Tuohon AAM:n perään on vetarien osat (muut kuin ristikot) vähän kivenalla, mutta tilaamalla kyllä saadaan!!
     
  3. amatimees

    amatimees 1st gear


    juu ei se mikä menee napaan...paljonkoha maksaa toimitettuna matkahuollossa ja saako koko pakettia vahvistettuna ? ja mikä on toimitus aika ?
     
  4. Ck

    Ck Gearhead

  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Laita mulle sähköpostiin auton valmistenumero ja sun yhteystiedot, niin selvitetään....
     
  6. jumi70

    jumi70 1st gear

    Voitko laittaa dataa miten asensit lämmittimen ajattelin itselle samanlaista.

    Kuvat olis kivat!!
     
  7. turbosleeper

    turbosleeper 3rd gear

    Pitäs vaihtaa peräöljyt ramiin. Saako sitä kitkalisäainetta muualta kuin marmoritiskiltä. Vai onko joku löytäny lukkoperäöljyä millä tuo toimis.
     
  8. Rebound

    Rebound 1st gear

    Itsellä hyvin toiminut Motonetistä ostettu Mobilin lukkoperäöljy.
     
  9. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No eihän sitä saa enää sieltäkään, tai saa joo, sen hemmetin 5dl tuubin... Mulla on hyllyssä sekä Moparin LS-lisäainetta että vastaavaa Crownin, tuossa: http://www.jamant.fi/lslisaaine-mop5103 ... -3660.html ja http://www.jamant.fi/lslisaaine-cro4318060-p-3293.html , toi Crownin on halvempaa, mutta se loppuu kohta varastosta ja uuden saaminen näyttää taas huonolta, kun tänään just tein tilauksen ja ei ollu niilläkään enää varastossa, eikä tiedä, koska tulee...
     
  10. dustez

    dustez Gearhead

    Onko rattiakselin jatkopalikka paikallaan ?
     
  11. smgt

    smgt 3rd gear

    Ei ole. Eikai borgessoni tarvii ja käypikö se edes.
     
  12. Laineracing

    Laineracing 1st gear

    2004 mallin ramiin tarvisin korinkorotussarjan, myyjät väittää että sarjat ei käy malleihin missä polkimet liikkuu sähköllä! Onko näin? Miksi?

    Ja jos ne käy kuitenkin niin mistä ne kannattaa ostaa, erittäin huonosti tuntuvat myyvän tavaraa kukaan! Taikka linkki vaikka summit racing sivulle ni laitan jonkun tilaamaan.

    Nää kysymykset hukkuu tänne miljoonan muun kysymyksen ja vastauksen joukkoon ni jos on varma tieto ko. Sopivuudesta ni saa soittaakkin 0503026327
     
  13. smgt

    smgt 3rd gear

    haun avulla ei paljoo vinsseistä löytyny juttua.
    omaan rupesin tekee keulalle vinssille paikkaa kun tuli koria nostettua vähä haitolta.

    [​IMG]

    oma pikku vinssi mahtuu ilman releitä kennojen alle aika nätisti.
    ja kaverin isompi runkonen 15000 vinssi jäi sentin päähän kennoja.

    [​IMG]

    vakio puskuri mahtuu vielä pikkuvinssin kanssa kohtuuella paikalleen. alareunasta liukukidan kohalta pala piti leikata pois.
     
  14. konty

    konty 3rd gear

    Eikös se vinssi kannattas laittaa ennemmin takapäähän? Esim. pikasovite vetokoukun kitaan.
     
  15. simu_l

    simu_l Gearhead

    Maasturimiehet menee eteenpäin :D

    Mullaki ois vinssi ja melkosittain tarveaineet, en vaan oo muulta rakentamiselta saanu aikaseksi alkaa laittaan...

    Taakse kaapeleitten veto on vähä semmonen... pitäs olla nii kauheen paksut jotta virta riittäs oikeesti.
     
  16. villeri

    villeri 2nd gear

    Mulla on rotkesa 70mm2 kaapeli eteen ja taakse trukkipistokkeille. Taaksepäin en oo kerinny vetään mitään vielä. Koittanu vaan että vinssi toimii.. etupäällä onki vedetty useempi kanto irti. Takapuskurin reikiin pitäs tehdä vielä pikakiinnikkeellä koukkukiinnike että voi takana olla koukku ja kärry kiinni ja saa silti vinssin että voi vetää kamaa kyytille.
     
  17. smgt

    smgt 3rd gear

    Joo takavinssi on katuville ihmisille :D
    Mulla oli eteen aikomus tuohon vetokoukun kiinnike tehä niin voi vaikka rikkinäisiä autoja vetää railerille.
     
  18. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Tätä just tänään itsekin pohdiskelin tänään, ja johan siitä oli joku ehtiny kirjoittaa. :rotfl: Niin satunnaista on tarve, ja kuten joku mainitsi, takanakin olisi hyvä olla jos alkaa kaduttaa, ni mites tuo vetokoukkuun tuleva pikakiinnike-systeemi oikein kestäisi auton painoa? Suoraan ja vinottain vetoa? Onko kukaan toteuttanut, kuvat ois jees. Noi trukkipistokkeet on hyvä ratkaisu, kun pitää rasvassa liittimet ni ei talvipaskakaan pääse puremaan. Minkä kokoisia vinssejä ootte tän painoluokan peleihin laitelleet? Warniko sen olla pitää vai saako muita merkkejä edes mainita? :poff: Ei tosiaan yhdessäkää vehkeessä oo moista kapistetta ollu ni mites toi ikuinen vaijeri vs. naru -keskustelu?
     
  19. smgt

    smgt 3rd gear

    eiköhän ne suoraa vetoa ainaki kestä. villerillä eikös ole vetokoukku kiinnekkeessä.
    itellä ollu kiinalaisia vinssejä molemmat. patrollissa 12 000lbs ja susukissa 9 500 joka on nyt tässä kiinni.
    uskosin että 12 000 pärjää ramissa ihan hyvin jos ei ihan suonsilmää upota ja tiukassa paikassa käyttää pylpyrää apuna.

    vaijeri vs. naru? ei vaijeri pärjää missää tilanteessa narulle.
     
  20. simu_l

    simu_l Gearhead

    Jostain joskus luin että omamassa x2 pitäs olla vinssin vetokyky niin riittää pitkälle ja sitten pylpyrää.

    Tarpeen määrähän riippuu siitä miten autoaan käyttää, jos ei poistu merkatulta polulta koskaan niin tarve varmaan aika vähäinen, ehkä juurikin sitä kärryyn vinssaamista.

    Naru ehottomasti jos lompakko antaa myöten, toki menee himpun vähemmän kelalle että pitkissä virvelöinneissä sitte jatko narua tms.
     

Kerro tästä muillekin!