Dodge Ram Cummins Truck, osien swap sivut.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Aki_A, 27.8.2009.

  1. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Cumminsin perästä ja 4wd -malli, turbiini mukana...
     
  2. gunslinger

    gunslinger Gearhead

    Jossei se mene koko kasa, niin mä voin ostaa pelkästään sen ylivaihteen paketin siitä :wink:
     
  3. teme01

    teme01 3rd gear

    Ostetaan hyväkuntoinen etupuskuri gen2 seen.
    kromeineen/muovineen päivineen.
     
  4. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No saat sen sillä 400:lla :rotfl:
     
  5. gunslinger

    gunslinger Gearhead

    En viitti ihan neljää sataa maksaa pelkästä hännästä. Jos haluat pienentää riskiä että potkit nilkkoja siihen ohimennen, ja haluat helpottaa lopullista urakkaa ku kuukauden päästä viet romunkeräykseen koko paskan, niin voin tehä tarjouksen siitä od-yksiköstä.
     
  6. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei mulla oo ongelmaa sen potkimisen kanssa, :pinup: siihen itseään teloo... Myydään kokonaisena, kun ei se loppu mene kaupaksi kumminkaan...
     
  7. gunslinger

    gunslinger Gearhead

    Ok. Laita viestiä sitte ku päätät pistää metallinkeräykseen koko läjän, niin mä ostan sitte sen hännän pois jos on vielä tarvetta sille :wink:
     
  8. smgt

    smgt 3rd gear

    Minäki tartteisin sieltä osia.
    Paljolla ostat multa sen hännän jos lunastan tuon?
     
  9. viinakaru

    viinakaru 3rd gear

    onko kellään jäänyt 05 mallisen quad cabin OEM moparin astinlautaa? 1kpl tarvitaan
     
  10. gunslinger

    gunslinger Gearhead

    Laitetaampa privaa asiasta!
     
  11. 66monaco

    66monaco Gearhead

    onks jakoaski mukana? myykää mulle sit jakoaskin kuoret! :D :D mulla joskus haljettu ja hitsattu kiinni ja ny vähä hikoilee...ois kiva saada joskus ehjät kuoret :)
     
  12. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei ole jakoaskia, jos olis, olisin maininnut!!!
     
  13. nasu74

    nasu74 1st gear

    hakusassa -01 5,9 diesel ramiin tankkiin tuleva polttoaineen imu ja paluu puolen osa eli mihin tulee löpö putket kiinni.sekä etuakselin murikan laippa johon tulee etukardaani kiinni+ristikko.
     
  14. wellu

    wellu 1st gear

    Löytyiskö keltään ylimääräistä sport maskia eli se missä alaosa hieman kaareva alaspäin?
     
  15. dodge2500

    dodge2500 1st gear

    Nyt olis tarjolla astetta komiammat rosteri astinlaudat vaikka ramiin! Laudat on alunperin tarkotettu rinkulakeulan suurimpaan citimaasturiin, mutta sopii melko hyvin ramiinkin. Kiinikkeet toki joutuu muokkaamaan mutta kyllä ne sinne saa. Kummatkin on samanpuolen lautoja ja kiinnikkeet luonnollisesti samoissa kohissa mutta telineethän niille joutuu tekeen jokatapauksessa. Aivan uudet ovat. pieni kuljetusvaurio toisessa. Sormenpään kokoiselta alueelta vähän läjässä toisesta päästä. Jää piiloon. Hintaa näillä ois 450€/tarjous.

    Ja mitat:
    pituus 197cm
    laudan leveys 11,5cm
    paksuus 4cm muovikoteloitu alta
    kiinikkeet pisin 39cm ja kaks muuta 34cm

    Löytyy oulusta. yhteydenotot yyveellä tai o5o 5922269

    Ja kuvat linkin takaa: http://www.dodge2500.kuvat.fi
     
  16. gunslinger

    gunslinger Gearhead

    Pyöriikö kellään nurkisa HX40 downpipeä mallia 2. gen? Tai HX40 Superia? Tai sitä Smarty S-06? Tai sitä 47RH ylivaihteen pakettia :rotfl:
     
  17. 66monaco

    66monaco Gearhead

    mulle kelpais 4" downpipe 2gen.vakio ahtimeen...
     
  18. gunslinger

    gunslinger Gearhead

    Mä voin myydä sulle tuommosen kuhan saan päivitettyä oman!
     
  19. miksa83

    miksa83 1st gear

    Ostetaan hytin korkuinen lavakate 2gen lyhyt lavaiseen ramiin

    Puh 0442693457
     

Kerro tästä muillekin!