mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. Bowhill

    Bowhill 3rd gear

    .....
     
  2. 360fourbarrel

    360fourbarrel 3rd gear

    Ylöspäin noin 7cm
     
  3. 360fourbarrel

    360fourbarrel 3rd gear

  4. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Kokeillaas taas täältäkin... löytyykö keltään 69 mallista power window kytkintä? Kuskin oven neljän kytkimen rykelmä ja yksittäiset kytkimet kiinnostaa.

    Yv, jsonkamo@gmail.com tai 0503872908.
     
  5. klunssila

    klunssila Gearhead

  6. Bowhill

    Bowhill 3rd gear

    .....
     
  7. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Noniin, ainahan se E-body kuume iskee, joten löytyiskö täältä ketään joka olis mahdollisesti B-body kuumeen takia vaikka luopumassa omastaan?

    Eniten kiinnostaa toki vaihto, koska useampaan tän hintaluokan harrasteautoon ei nyt ole tarvetta. Vaihdossa olisi antaa tommonen -70 Charger 500. Orig. 500 malli, bucketit, konsoli, 383, tehostimet jne.

    Kiinnostusta herättää eniten Challenger 1970 tai e-body barracuda.

    Auto sittemmin käyty läpi kokonaan, ja esimerkiksi tekniikka vaihdettu 500ci RB, autom. koneistoinen hifistelty 727 ja 489 case 3,55 lukko. Tää alumiinikantinen rullanokkakone kuljettaa tarvittaessa tätä isoakin koppaa hengenvaarallista kyytiä, eikä sovellu ihan kelle tahansa (11,3/198). Mukaan neuvoteltavissa myös orkkishenkinen 383 pannu.

    [​IMG]

    [​IMG]

    o5o 595 3664/yv tavoittaa
     
  8. klunssila

    klunssila Gearhead

    Selkeempi homma, kiitos!
     
  9. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Löyty jo, ei tarvetta enää.
     
  10. RS23V0E

    RS23V0E 2nd gear

    Päivän bongaus.

    [​IMG]
     
  11. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    Moron'
    Mulla on tuossa 70 challengerissa nuo rt pakoputkenpäät aika huonossa hapessa. Jos jollain olis hyvät käytetyt tai uudet niin saa tarjota..
    Reprotkin käy.
    045-8762620 challenger@live.fi t Beni
     
  12. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Pidetään nyt ketjua ylhäällä edes ennen-jälkeen keväthuoltokuvilla, kun ei ulkoasuun ole vieläkään aikaa ja rahaa panostaa. Tähänhän ei ihan kauheesti mennyt taaloja, mutta aikaa paloi sitäkin enemmän. Yksin kun pihalla/katoksessa tekee, niin moottorin poisnosto ei oikein innostanut ja akselivaihto ja maalaukset ym. tehtiin kone paikoillaan.

    Ja pitäisköhän rajata kommentointivaihtoehdoiksi "sissos kun on ruma", "tuollahan on vielä ruostetta" ja oma lempparini "mitä järkee?" :D

    Norjalaiset nääs valittaa, ettei saa tältä selkäänläpsimiseltä nukuttua.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. Mutku

    Mutku Gearhead

     
  14. Mutku

    Mutku Gearhead

    Beni, noin hienoon säilymäihmeeseen hommaa orkkikset. Kiinanreprot on lillasti erimuotoset. Eli ääni kunnostetuille alkuperäisille.
     
  15. Mutku

    Mutku Gearhead

    Hyvä meininki avon kanssa. Silläkin varjolla kehun, että norjalaiset huutaa kaunista kieltään "suureen valkoiseen puhelimeen". :rotfl:

    Yksityiskohta: kerro peltisarjojen asennusjumpasta, tänks. Eli kenen käyrät oli, ja kenen tuli? Asennuksessa / istuvuudessa eroa?
     
  16. klunssila

    klunssila Gearhead

    e-Pirssi tuli takaisin omaan talliin, kiitokset vielä Custom Creationsin Juhanille (www.ceecee.fi, nimimerkki "Remmiveto")! Kerroin vaimolle meneväni katsomaan valmistunutta autoa, niin hän kysyi "tuotko ajamalla kotiin?".

    Yksi kuva on kertoo enemmän kuin 1000 sanaa, joten sata kuvaa kertoo sitten satatuhatta sanaa: http://challenger-ta-1970.weebly.com/my ... ta-project
     
  17. Mutku

    Mutku Gearhead

    Huhhei! Hieno tulee, kypärää päästä.

    Tuosta on mahtavaa jatkaa.
     
  18. RS23V0E

    RS23V0E 2nd gear

    Hienolta näyttää T/A -projekti. Miten homma jatkuu tästä eteenpäin?
     
  19. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Peltisarjoista joku kyseli, niin ihan perushalvat flowtech, istuvuus suht ok mutta parempikin olisi voinut olla, lyhyellekin öljynsuotimelle jäi tosi nihkeesti tilaa kun vanhoilla mahtui pitkäkin. Vaan kun kuvaa kattoo, niin vanhalla systeemillä toinen kollektori varmaan 10cm alempana kuin toinen, joten olivat tosi kierot tai jottain, nyt ne on suht tasassa, mutta apparin puoleinen olisi pystynyt olemaan vieläkin ylempänä, siinäkin olisi ollut parantamisen varaa. Ja aika paljon maalinirhamia oli sarjoissa jo suoraan paketista.

    Jos olisi jaksanut, niin putkethan saisi kässärivaijerin ylikin kuten kai orkkikset menee, vaikka isoilla rööreillä on melko ahdasta. Ja kiinnityspultteina tuli jostain syystä isot vaikka on SB sarjat, joten piti hommata pikkupultit erikseen.

    Mahtaako olla sarjoja, jotka EI kiertäisi ohjaustangon alitse, eihän näitä laitteita saa muuten oikeasti mataliksi. Nyt tuo on matalin kohta, mutta muuten on huikea parannus ja autolla pystyy oikeasti ajamaan. Pikkusimonssit tankin vieressä ja takapenkin alla varaus toisille vaimentajille, mutta ihan kelvokas tuo on yksilläkin vaimentajilla. Omatekoset pakoputkenpäät tuli tehtyä aikoinaan turhan isoiksi, mutta mahtui tuonne just 320 pöntöt, orkkis RT päillä menisi ehkä isommatkin.

    Uudet puslat ja HD iskarit teki menosta huomattavasti sujuvampaa, mutta en nyt osaa sanoa onko vakaajasta kauheasti iloa, ei ole vielä ehtinyt hurjastelemaan kun on käyty vaan konttorilla ja tankilla. Ens viikonloppuna sitten Forssaan.
     
  20. 360fourbarrel

    360fourbarrel 3rd gear

    TTI:n sarjat ei kierrä raidetangon ali. Ainakin mulla on sellaiset paikallaan...
     

Kerro tästä muillekin!