Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. ajk

    ajk 3rd gear

  2. Ck

    Ck Gearhead

    Joskus jotain tuli tollasta kyseltyä ja homma tais mennä niin että periaatteessa ihan ok mutta tarvitaan jarruista jonkun testilaitoksen todistus(testmill tms) vetopöydästä joku testaustodistus sekä vetopöydän kiinnityksestä autoon myös. Sinänsä onnistuu mutta ei helposti.

    mahtavan näköinen peli. Ilmottele miten käy.
     
  3. freeride

    freeride Gearhead

    toivottavasti menee kilpiin kivutta.olis komeeta ku tommosia yhdistelmiä tulis vastaan enemmänki
     
  4. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Thumbs up! :)
     
  5. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    hlvetin hurja toi peräylitys :D Saa mukavasti telottua kaikkea liikenteessä.
     
  6. Erska

    Erska Gearhead

    Akin vanha juu kaadettu joskus talvella ojaan...

    Tuo Forest Riverin Shockwave on kyllä upee toyHauleri. Olisi kiva tietää miten sen kanssa käy.,..

    Kokonaispituutta on karvan vajaa 12 metriä. Ulkokorkeutta 4.12m ja leveyttä 2.59 8)

    Oma paino paukkuu reilusti yli 5 tonnin niin sitä ei ihan Hiluxin perään laiteta...

    Noita olis niin makee rahdata tänne ja myydä ihmisille... 8)
     
  7. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Mulle kelpais se ja sit peruslavetti/ kuormalava :)
     
  8. JuHo^

    JuHo^ 3rd gear

    Tuota hakua käytin mutten oikein viisastunut eli tollanen 2500 sinkulapyöränen takaveto niin millanen on ajoltaan suomen talvessa? Tähän mennessä ajeltu takapotku sportside letukalla ja jotenkin pärjäilty.
     
  9. Erska

    Erska Gearhead

    Ihan samanlainen se on kuin sportsidekin. Ainoa että Cummins jos on keulalla niin on letukkaa keulapainoisempi.

    Hyvät nastarenkaat alle ja vielä 200 kiloa lavan takareunaan painoa niin varmasti mielyttävä ajella ... Ilmankin pärjää, mutta pieni lisäpaino kannattaa, jousitus toimii paremmin ja pitoa on eri tavalla. 8)

    Go for it!
     
  10. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Onks tää se missä on GM:n dieseli pellin alla?

    Olen ajellut reilut 10 vuotta ykköskoppaisella takaveto-Cumminsilla ilman suurempia ongelmia. Jos olisi joku syy vaihtaa uudempaan, niin takavetoisen valitsisin edelleen, tönkkönelivetoa en huoli.
     
  11. villeri

    villeri 2nd gear

    Oli.. :lol:
     
  12. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Mikäs nyt on?
     
  13. villeri

    villeri 2nd gear

    Ei kait mikään...
     
  14. smgt

    smgt 3rd gear

    parempi ilman ku gm :D
    mulla on nyt nelikon lavalla 2kuutioo halakoja ja alko takajousitus pelaa niin hyvin että taitaa auto saaha toimia halkoliiterinä :D
     
  15. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Se ny kumma jos dötsi rämin lavalla ei ois mitään :) Joskus töissä kulkiessa lavalla on ollut varastoituna hiluxin vaihde- ja jakolaatikkoa, teevee, 20litran öljypönttöjä ja vanhoja villasukkia, sulassa sovussa menivät edestakaisin. Tahtoovat unohtua ku eihä ne missään tunnu :-D
     
  16. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Siittä mjoottoria, mulla ei ole tähän mitään osuutta eikä arpaa:

    http://www.tori.fi/paijat-hame/CUMMINS_ ... ?ca=12&w=3

    Ei kait toi oo edes kalliskaan, kun kerran eipä noita juuri ole myynnissä.
    Meinasin eka itelle mut ei oo mitään mihin laittaa, paitsi toi velipojan 2007 6.7 megacap...
     
  17. smgt

    smgt 3rd gear

    jos joku tuon ostaa eikä tarvii turbiinia niin sitä saa mulle tarjota. :)
     
  18. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Tä? Kuka ny turbiinin haluaa ostaa mistä ei tiedä miten se toimii. Uutta vaan :-D
     
  19. smgt

    smgt 3rd gear

    Jn traden turbiini tuolla on.
    Silläpä sitä käytettyä tässä hamutaan ku ei uuteen rahaa ole. jos se kerta mittää tekemätön on niin seuraava tekniikan omistaja voi sen ilmaseksiki antaa mulle. :D
     

Kerro tästä muillekin!