H2:sen huolto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Röllykkä, 25.3.2014.

  1. TDG

    TDG 1st gear

    Voin kyllä suositella AutoBajan Masaa Lahdesta. Ite olen käynyt vain kerran kun yleensä ollut tuo aikataulu ja etäisyys ongelma, mutta kerran olen käynyt ja ihan ok ei valittamista. Muuten tarvittaessa Hyökin Pasilla (Metroauto) nykyään Länsiauto Herttoniemi. Kaveri on käyttänyt jo monta vuotta tuota AutoBajaa, kun Hollolassa asuu enkä muista et olisi valittanut koskaan mistään päinvastoin tyytyväinen on ollut.
     
  2. jameri

    jameri 3rd gear

    http://www.gewat.fi/etusivu/ Itse olen huollattanut täällä viimekerralla korjasivat pakosarjan katkeneeet pultit ja homma on toiminut hyvin jo monta vuotta.
     
  3. TopiCa

    TopiCa 1st gear

    Täällä pyörii, tai pyöri ennen veli-venäläisille asetettuja pakotteita, Hummereita.
    Luulis osaavat ruuvata ja käy osat ja autot Jenkeistä:
    http://www.mvahuolto.fi/
     
  4. buickki

    buickki 1st gear

    Moi öljy roput löytyy auton omasta manuskasta mistä saa tarkistaa tai halutessa vaihtaa.Moottoriöljyt normaalisti ja service valon kuittaus kaasupolkimella. Löytyy siitä omasta kirjasta kuvien kera kaikki tieto.Mitään pohjalevyjä ei tarvi irrottaa.Nätti vaihtaa öljyt vaikka pihalla ajaa vaan jonku lankkujen päälle.....Ne voi jotku karsastaa nosturille mahtumista+3000kg painoa.....ja kyllä se painaa 3000kg oon vaakalla käyny. Joku vois laittaa h2 ketjun oikeen tänne od lle....
     

Kerro tästä muillekin!