Dodge Ram Cummins Truck, osien swap sivut.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Aki_A, 27.8.2009.

  1. Antti M.

    Antti M. 3rd gear

    Toimii, mutta näillä näkymin tuolle löytyi jo ottaja.
     
  2. Pertura

    Pertura Gearhead

    Mulla olis yks joutilas sarja tallissa pyörimässä. Hinta varmaan saadaan kohdilleen...
     
  3. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Jos joku on halukas lahjoittamaan toimimattoman 2genun TPS:n eli sen kaasuasentoanturin nii viestiä mulle. Ei haittaa vaikka ei toimi kunhan muuten ehjä. Alkupään tepsit, eikös joku -98 muuttunut anturi APPS:äksi.. Maksan postimaksun.
     
  4. gunslinger

    gunslinger Gearhead

    Jossei mene, niin mulle kelpaa kanssa. Voin kipasta vaikka hakemaan, ei tarvi postitella :D

    Sitte jos joltain sattus löytyyn viri-mallin pakosarjaa 12 tappiseen, niin voisin ostaa pois. Voi olla vaikka ite tehtykki, jos on vaan hyvä.
     
  5. Antti M.

    Antti M. 3rd gear

    Mukiteline lähetetty jo uudelle omistajalle.
     
  6. tedt

    tedt Gearhead

    problem solved eli osa ei ole enää haussa
     
  7. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

  8. lauvii

    lauvii 1st gear

    Myydään manuaaliswapin takia 47RE automaattilaatikko toimivasta -98.5 takavedosta.
     
  9. Rebound

    Rebound 1st gear

    [​IMG]

    Lavankansi: 99€ (varaus poistettu)
    Sijainti: suomenniemi
    DANA 70 3:50 lukollinen, ajettu 156000tml: 400€
    sijainti: Heinola

    Ilari - nolle 4 viisi 1761177
     
  10. gunslinger

    gunslinger Gearhead

    Tuo lavankansi kiinnostais mua, pitäs vaan keksiä miten sen saa Ouluun..
     
  11. 66monaco

    66monaco Gearhead

    Hakusessa ois neloskoppasen, 2010->, etupuskuri ilman sumuvaloja.
     
  12. ramtouch

    ramtouch 3rd gear

    Hakusessa kromimaski -07 tonniviissatasen (löytyi).
    Tarve myös lavakaukalolle lyhytlavaseen. Jos jäänyt nurkkiin pyörimään ylimääräinrn, niin tarjoa!
    0400-955313
     
  13. mpon

    mpon 3rd gear

    Olis tarvetta laatikolle, jos löytyisi jokin näistä:
    45RH, 46RH, 47RH. tulis 4x4 ramiin.
     
  14. cosworthman

    cosworthman Gearhead

    Ostetaan cummins 5.9 startti, original. Pikkuvikainenkin käy.
     
  15. mätkä

    mätkä Gearhead

    Korotuspalat eteen 2.5" uudet, jotakin kovaa muovia. Sopii vm.94-09 neliveto H.90e

    [​IMG]

    94-02 ajovalot runkoineen kaks paria. Toiset vähän kirkkaammat suht hyvät. Molemmista vasen muovirunko vähän rikki, oikeanpuoleisissa täysin ehjät. Paremmat 40e pari, huonommat 30e pari. Vilkun linssit hyväkuntoiset 35e pari.

    [​IMG]

    OSO-3564345 tai YV:tä
     
  16. konty

    konty 3rd gear

    03-04 +60HP suuttimien kärjet
    BD-Dieselin tekemät, ovat uudet h.300e
     
  17. Juntunen

    Juntunen 1st gear

    Oisko kellään jääny nurkkiin pyörimään lavakaarta mikä kävis pitkälavaiseen 2gen ramiin?
     
  18. gunslinger

    gunslinger Gearhead

    Mulla ois varaston nurkasa semmonen. Täsä kuukauen sisällä selviää, että onko se ylimääränen vai ei. Jos saan leimattua tuon auton ilman sitä mokomaa, niin en tee sillä mitään.
     
  19. SB 340

    SB 340 2nd gear


    Ja jos ei toi jouda ni multa löytyy kans. Pitää vaan irrottaa :D Irrotan jos on kova tarve. Ylimääräseks se jää joka tapuksessa, mulla on jo toinen tilalle.
     
  20. lyyti3

    lyyti3 1st gear

    Täälläkin olisi lavakaari jouten ( ollut -03 Ramissa )
     

Kerro tästä muillekin!