Plymouth Duster

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja RikaRika, 25.4.2010.

  1. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Mie tarvisin mutta käyköhän -71? Niissähän oli jotain eroa...
     
  2. jippek

    jippek 3rd gear

    Kun saan noi penkit vuoden vaihteessa niin sitten ainakin tiedän, noi mun toiset "pitäisi" olla -71:stä niin voin verrata niitä livenä.
     
  3. 300

    300 2nd gear

    Hyvinhän se siihen on menny peruuttamalla... :rotfl: :rotfl:
     
  4. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Olehan jippek yhteydessä kun saat penkit.
     
  5. LGC

    LGC Gearhead

    Tallista pihalle peruuttelin, ja kävin korttelin ympäri heittää :rotfl: Enempää ei uskaltanu :eek:
     
  6. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

  7. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    On hieno ! Sohva ja pistol-grip,,pidä niistä kiinni !
     
  8. juy40

    juy40 Gearhead

  9. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Komea on Dusteri! Oliko pitkä metsästys, että löytyi sopiva yksilö? Kenen kautta auto tuli? Itsekin katsellut jotain amerikkalaisittain pikkuautoa kovalla laatikolla ja tämmönen kelpais hyvin. Ruotsissa olikin yksi myynnissä, mutta hinnasta ei ollut tietoa, enkä sitten ehtinyt kysellä tarkemmin, kun ei oikein tähän aikaan vuodesta ole parhaat ajokelit lähteä hakemaan.
     
  10. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Kiitokset, kyllähän tuo Duster ylitti omatkin odotukset. En edes kauhean aktiivisesti etsinyt Dusteria, mutta sain vinkin pprcudalta huokeasta '72 gold Dusterista Californiassa ja lähdin sitä tiedustelemaan. Kaupat siitä oli jo melkein sovittu, kun sama myyjä mainitsi, että hänellä on tulossa myös tämä H-koodin Duster myyntiin. Tämän H-koodin kun oli nähnyt, niin pakkohan se oli saada.

    ebodycab:n kautta tuli tuo Duster ja hoitaa hienosti asiat LA:n päässä, joten voi suositella. US Trading/Jusu Muuri hoiti rahtauksen LA:sta ja toimi hienosti.
     
  11. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Samainen 1972 Gold nyt myyntipalstalla.

    Patina Green tarvis maskin jos semmonen jollain olis. Huono on jo itsellä.

    [​IMG]
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kysymys Duster -tietäjille? Onko kaikissa malleissa kova sisäkaton verhoilu?
     
  13. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Itselleni vastaten. Näyttäis olevan 1972 -> hardlinerillä. Joku vaihtanut tohon mun 1971 malliin tommosen. Onneks orkkis raudatkin oli talletettu takakonttiin.
     
  14. Lowry

    Lowry 2nd gear

    ^Onko toi patina Duster allekirjoituksen 440? Lisää kuvia ja tietoa autosta näkyviin.

    Tuli jo tosissaan harkittua tuota kultaista Dusteria, mutta ei uskalla (sitäkään) ostaa kuvien perusteella, kun ei saa täyttä varmuutta "ongelma kohdista". Ostakaa joku muu se pois ketä ei jännitä näin paljoa.
     
  15. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Sehän se, oikee American Dream. Laitan kuvia jos tosta tulee joskus jotain. Tullut aiemmin ihan tarpeeksi huorattua noiden kahden muun kotturan kanssa blogeissa, joten se riittänee yhdelle miehelle tässä elämässä.
     
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  17. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    ^magee toi 70 Duster ja vielä rykivällä 3 speed manuaalilla... mun Dusterissa on ollut alkujaan myös 3 speed manual! Onko kellään kokemuksia, miten tuo 3 speed pelittää... miten vaihtovälit menee ja millainen on ajossa?
     
  18. grantorino

    grantorino Gearhead

    Kyllä tuo pelittää, tosin aika vanhanaikainen vaihdettava kun ykkönen on synkronoimaton, helposti rattaat rasahtaa kakkoselta ykköselle vaihdettaessa ellet anna välikaasua vaihtaessa.
    Ykkönen on tarkoitettu vaan paikaltaan liikkeelle lähtöön.
    Tulee kyllä ikävä automaattia, omasta kokemuksesta.
     
  19. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Jos on jäänyt hyllyyn uusia etulasin/takalasin tiivisteitä, niin semmosille olis tarvetta. Dantelta kyllä saa suoraan hyllystä, mutta josko löytyis lähempää.
     
  20. Catiska

    Catiska Gearhead

    Kannattaa laittaa mieluummin A833 nelilovinen joka kunnossa ollessaan vaihtaa yllättävänkin nätisti ja nopeastikin. Eikä rusahtele. Tietty joku nykyaikainen loota antaa vielä muita etuja mutta tuo A833 on ihan kelvollinen.
     

Kerro tästä muillekin!