Fuselage Mopars ('69-'73 fullsizes)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Tomaso, 26.6.2005.

  1. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  2. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Juu, toi Steve on semmonen heppu ettei tarvi välittäjää väliin jos enklanti vaan taittuu...

    Tältäkin palstalta varmaan löytyy apuja kielitaidottomille kun lupaa kaffirahat.

    Joten ei muutaku avokolmesatku finlandiaa kohti, poijaat!
     
  3. MJF

    MJF Double Gearhead

    Juuri näin, Steveltä ostin tuon oman farmarinkin. Huipputyyppi jonka kans tulee juttuun.
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Steve on näemmä downshiftaamassa kokoelmaansa kun ikä alkaa painaa mittarissa. Olishan siellä myös se graalin malja eli 1970 GT Fury, mutta se ei ollut vielä myynnissä enkä kyllä itsekään enää koskaan osta projektikuntoista autoa. (Fingers crossed.)
     
  5. soppa79

    soppa79 Gearhead

  6. MJF

    MJF Double Gearhead

  7. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    Jos en nyt ihan väärin muista niin näin viime kesänä jossakin tapahtumassa tämän...?
     
  8. Kapteenikosmos

    Kapteenikosmos Gearhead

    Jokos tämä on jo kontissa kohti suomea? Omalehmä ojassa kun tarvisin kuskin puolen takaloksun -69 kolmesataseen ja tuossa mukaan saatavassa varaosaautossa näytti olevan ihan hyvä. :D

    Otetaan myös vihjeitä vastaan jos jossain olis tarjolla lokari.
     
  9. K_Sa

    K_Sa Gearhead

  10. 300

    300 2nd gear

    Jonkun pitäisi roudata muutama lahopeltinen täysvarusteltu New Yorker tai 300 suomeen varaosa-autoiksi. :)
    Ois tarvetta vaikka mille osille.
     
  11. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  12. 300

    300 2nd gear

    Mulle kelpais tosta, puskurit, valot... ja jos sisustassa ois tilt/teleratti, sähköikkunat, keskinojalla oleva takapenkki, keskikonsoli........ hmm pitäs varmaan etsiä Imperial mistä siirtää sistustus :rotfl:
    Halvaksi ei tule noiden isojen osien ostaminen ja rahtaaminenkaan :cry:
     
  13. Kapteenikosmos

    Kapteenikosmos Gearhead

    Mulle kelpais samanmoiset roinat. Olis haaveena raiskata orkkis sisustaa sen verran että manuaali suurimman osan tilalle olis mukava saada sähkö kaikkea. Joutuuko tässä tekemään jonkinlaisen kulttuuriteon ja uittaa ihan rehellisen varaosa-auton tai kaks suomeen? Jotain sopivasti kolaroituja niin ei tulis pahamieli pilkkomisesta
     
  14. MJF

    MJF Double Gearhead

    Mistäs tämmöseen löytäis virtalukonpohjan? Semmonen mikä on tangon nokassa rattiputkessa alempana, eli tilttirattimalliin.
     
  15. Z11

    Z11 Gearhead

  16. MJF

    MJF Double Gearhead

    Huh huh, ompa sillä hintaa. Ei ole tullut vastaan missään uutta tuotantoa olevaa, pari päivää nyt googlettanut. Geeämmissä ja muissa on vastaavan näköistä, kuin paljo samanlaisia lie. Onneksi oli helposti aukeavaa mallia. Ei ollut kuin kontaktipinnat kovettuneessa rasvassa, putsaamalla tuli toimiva :)
     
  17. soppa79

    soppa79 Gearhead

    Mistä 72 Monacoon uudet runkopuslat?
     
  18. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Taitaa olla sorvauksen paikka... jostain uretaani / vast tangosta sorvaamalla ja vanhoista puslista mitat.

    Saattaa olla myös eepäyssä myynnissä NOS osina.

    Reproihin en ole törmännyt.
     
  19. Hunni!

    Hunni! 1st gear

    Kaverin Monacoon tehtiin apurungon puslat jääkiekosta ja hyvin on pelittänyt.

    Eikä ole kauhean kallista.
     
  20. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    No niin. Sehän meni sitten sinne seudulle minne muutkin Steven autot ovat etupäässä päätyneet. Way to go!

    Just to close the loop on this sale, I reached out to three different people in the U.S. who expressed interest in buying this car. Each one of them gave me an offer for the car which I said I would accept. In the end though, every one of them backed out of the sale. I ended up selling it to a person in Finland who offered more than I was asking for the car and bought the parts car too. He didn't change his mind, either, in a couple days. This is why I do not really want to try and sell a vehicle in the U.S. anymore. Whenever I have sold a car overseas, when the person said they will buy the car, in every single instance they have followed through with absolutely no issues. This is why so many cars are leaving the U.S. and going overseas, I believe. The new owner has extensive experience in building trailers that involves considerable welding and felt the repairs to this car were very doable, and I sent him a lot of photos of the underneath to be sure he knew what he was buying. He has also restored a number of cars in his collection. So I am expecting to see this car restored to its former impact in the near future. That is a good outcome, I believe.
     

Kerro tästä muillekin!