mitkä on fiilikset?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja slant six, 24.5.2008.

  1. dart -66

    dart -66 Gearhead


    Eiks toi oo Ponu ja ikkunassa lue PRO?
    [​IMG]
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Jumankekka!!! :rotfl: On se, on!

    Tuletkos lauantaina ruusinkiin? Ota nyt Dartti edes mukaan. Mulla on tarkoitus tulla, jos vaikka Arwon nappaisin matkaan ja porukalla töristäisiin mopomuseolla.
     
  3. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Kattotaas...
    Dartin konepelti täytyy sitten vetää liinalla kiinni ja takarengas paikata tai vaihtaa spoket takas alle...
     
  4. viridia

    viridia Gearhead

    Hyvät fiilikset, AO-3 Dart on the road again ja tuore leima paperissa parin vuoden tauon jälkeen!
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Tänään läpsähti vihdoin leima valluun (nyt jo...), joten hyvät fiilikset. :) Tartti vaihtaa käsijarruvaijerin haaroituspätkä ja hitsata noin röökiaskin kokoinen lappu runkopalkkiin, ennenkuin leima irtosi.
     
  6. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    /\/\

    Jaahas sitten vaan Tikkurilaan renkaita potkimaan. Kehutaan porukalla Waldoja.
     
  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Juu, kokeillaan päästä paikalle.
     
  8. kinde

    kinde Gearhead

    Mä ainakin tulen Dartilla tontille. Uudet vanteet ja renkaat alla. Kiilloitetut kapselitkin kiinni.
    On se niin makee vaikka itse kehunkin.

    Jätän kuitenkin tuon uuden kesäPOSSUn karsinaan röhkimään. Kun ei vielä löytynyt sopivia valjaita.... Ja se kuitenkin paskoisi autoon.
     
  9. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead


    No perskeles, laitetaan A-kopat riviin.
     
  10. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Nyt on takana 1000km aito, oikea maakuntamatkailu tenu-Dartilla. Ei ois ollut ainuttakaan murhetta, jos olisin korjannut hiukan rispaantuneen laturinjohdon ajoissa. Kiitos toimivan mittariston huomasin ongelman melkein heti, eikä akku ehrinyt ehtyä. Kun matkaan oli pakattu RE85:ttä 3 jerryllistä, ei tarvinnut koko ajan laskeskella kulutusta saatikka miettiä tankkauspisteitä.

    Juniori sanoi poteneensa lievemmän matkapahoinvoinnin vs 2000-luvun rattailla on tullut. Reipas tuuletus nääs, luu ulkona kaiken aikaa!

    Olin Vilppulassa vanhojen autojen miitingissä parkissa puukaasu-Cadillacin vieressä. Me ekoautoilijat...

    Ruuvauspuolella oon tehnyt pientä lisäsyöttöä. Nyt pysyy kapeakaistalambdan signaali noin 900mV paikkeilla täyskaasulla ja arvelisin että kesäkuussa Hyvinkäällä ajettuun nähden tämä reipastui "kymmenyksiä". Näyttäisi ottavan noin 100 litraa tunnissa vauhdilla tuota tenttua huipputehon kierroksilla päästäkseen tuohon lambdan lukemaan.
     
  11. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Hyvät fiilikset taas. Täälä kävi eilen vierailulla nuori Sipoolainen Duster-harrastaja täynnä ruuvausintoa. Hyvillä mielin annoin hänelle neuvoja kohtaamansa ongelman ratkaisemiseksi. Hienoa, että nuoriso pitää harrastuksen pyörät pyörimässä.
     
  12. puu

    puu Gearhead

    Kun olisi edes se yksi A ja voisi tehdä työtä jolla on tarkoitus.
    Silleen, että lähtiessä valoista pyörät pyörii; liian kovaa.
     
  13. LGC

    LGC Gearhead

    Hyvä fiilis! Dusteri leimattu tänään huomautuksetta ja jopa kehujen kera, vaikka pelotti ettei menisi läpi ollenkaan :lol: Nyt sitten koko yö ajeltu
    Lämpöongelmatkin selvisi kun käänsi (jonkun muun asentaman) flektin pyörimään oikein päin... 8)
     
  14. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    A-koppakuskeja on kahta lajia. Niitä joille tulipellin läpivientiliitin ei ole vielä aiheuttanut ongelmia ja sitten ne toiset.

    33 vuoden aikana olen suhannut näillä ja nyt sit on tuokin kohdattu. Tuli tehtyä ohitusleikkaus ja "talvella sit parempi korjaus". Ampeerimittari näyttää nyt vain vasemmistoon päin, joten kyllä se muistuttaa itsestään kaiken aikaa.

    Sähköfleti pyörinyt näillä helteillä liki tauotta ja sitten se lattaabikon pesä vaan suli.

    Ja tälläkin kertaa ajamalla omaan talliin eli fiilikset :D :D :D
     
  15. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Eilen Nummelassa tuli vastaan -70 Dart4D vanhemman herrasmiehen ohjastamana. Ajellessani Buickilla vastaan oli hän jo kaukaa lapa pystyssä moikkaamassa minua. Tuli hyvä mieli, kun toi moikkausasia on levinnyt jo senioripuolellekin.
     
  16. MJF

    MJF Double Gearhead

    Hyvät on fiilikset :) Poika sai tänään nimen ja heti lyötiin a-body leima persauksiin ja syötiin Valianttikakkua päälle :D

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  17. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ai perskeles, onnittelut! :D

    Ja varsin asialliset kakut kyllä. 8)
     
  18. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Hyvät fiilikset. Jaksaa kyllä ihmetyttää tuon positiivisen palautteen saanti ku on tuolla a-keholla liikenteessä. Lähes päivittäin saa kuulla jotain positiivista. Tänään alakerran naapuri (taloyhtiön hallituksen pj. btw...) näytti partsilta peukkua ku lähin kauppaan kesken rankimman vesisateen. Eilen samaisen kaupan parkkihallissa vierestä lähti vanha pariskunta uudehkolla pemarilla, ni ukko käänsi auton siihen keulan eteen just ku olin menossa sisään, avaa ikkunan ja kysyy vuosimallia. Vastasin sitten että kuusvitonenhan tämä, ni ukko vaan hymyili leveästi ja vastas aina ihailleensä kyseistä mallia. :D
     
  19. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Mainiot on fiilikset.
    Ei vaan jaksa lakata nauramasta kun mulla on Waldossa 80-lätkä takalasissa. Tänään viimeksi, kun duuniin ajelin VT-12:a, niin pakko on ohi kansan päästä. Ei ole kohtelu muuttunut sitten vuoden -81 jolloin kyseisen lätkän hankin kun sain kortin. Nopeudella ei ole merkitystä ohitushalukkuuteen.
     
  20. 69

    69 Gearhead

    Ei hyvät. Eaglen 325 euron paskavaluakseli ei kunnolla kahta kesää kestänyt. Luvattu kesto 500hp. Tossa +400, täys kaasu lähtö ja 4 vaihde sisässä kun kolkotus alkoi. Turhan aikaisin alkoi tallikausi.
     

Kerro tästä muillekin!