mitkä on fiilikset?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja slant six, 24.5.2008.

  1. Plymouth\/

    Plymouth\/ 1st gear

    Hyvät fiilikset, kerrankin tuli vaihdettua ajoissa valianttiin talvirenkaat :D vielä syyshuolto niin saa mun puolesta talvi tulla :)
    [​IMG]
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Uijui, ja vielä kerskamallin valiant! Mulla on valiantti köyhälistömallia, ihan ku omistajakin. :lol:
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    komea peli!! Kelpaa talvea ottaa vastaan.
     
  4. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Nätti kun mikä. Turvallisia talviajoja :)
     
  5. Plymouth\/

    Plymouth\/ 1st gear

    Onhan se :) jos saisi aloitettua kunnostuksen kesällä :)
    Pakkaa olevan nämä valiantin penkit vähän kylmemmät talvella kun caminon sohva :lol:


    [​IMG]
     
  6. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    :D mulla on nyypäleessä samaa vinyylinä mutta (onneksi) kangasta keskellä :)
     
  7. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    Asentelin BRAKE DRMUMSILTA ostamani 22" jäähdyttimen GTSsään ja meni heittämällä paikoilleen! Alle 100e saa suomestakin hyvää tavaraa! Alkuperäinen ois maksanu yli tonnin ebayssä ja toi -71 monacon orkkis on melkein saman näkönenkin!
     
  8. MJF

    MJF Double Gearhead

    Vaiheltiin pojan kans Valianttiin nastakumet alle kun oli mukavia pakkas/lumikelejä. Ei sitten keretty heti ajelulle niin nyt vettä sataa ja kaikkia v*tuttaa :( Tais jäädä Valiantilla ajot toistaiseksi, jospa tuo c-korinen tulis maailmalta nyt kotiin ja ajettais sillä jatkossa :)
     
  9. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Itse olen käyttänyt muovisiin puutarhatuoleihin tms. tarkoitettuja irtonaisia istuinpehmikkeitä/-lämmikkeitä. On n. 1,5 cm paksua polyeteenivaahtomuovia muotoonleikattuna sisältäen yhdessä istuin- ja selkäosan. Lämmittää välittömästi (nopeammin kuin penkin sähkölämmitin), on tasalämpöinen eikä hiosta etenkin jos on ilmaraoilla. Vastaavaa myydään myös "metritavarana" esim. makuualustana jne.
     
  10. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Nykyisenä C-ukkona ja entisenä A-ukkona viilisten kuitenkin täällä. Polaralla neljänkympin lenkki VT 12:lla. Oli muuten kivaa. uudet "mankumi 500" alla, uudet KYB:in kaasuiskarit, uusi jäähdyttäjä ja nyt tuntuu liemet pysyvän myllyssä ja on vakaampi ajaa. Oli naama näkkärilla vaikka konepelti olikin tallin nurkassa, mutta onhan tuota isoa dual snorkkelia mukava katsella. :cool:

    Kunhan nuo vakaajan kiinnikeet valmistuvat vaihtuu etuvakaaja HD versioon. Pitäsiköhän lähteä autoslalomia kokeilemaan...:D
     
  11. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tenu-Dart sai 205/60 kumit taakse pilalle menneiden tilalle ja K1 Herttoniemi totesi laitteen ekalla kerralla täysin tieliikenteeseen sopivaksi. Aika täydellistä.
     
  12. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Pitäisi varmaan alkaa katselemaan omasta valoja kuntoon ja vetarin stefa sekä takajarrukengät vaihtaa, voisi alkaa kaasarin säädön jälkeen suunnitella ajoon ottoa... On käytelty jo...
    Kesäkuussa tulee jo 20 vee yhteistä maantietä täyteen...
     
  13. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tenu-Dart on ollut mulla vasta 18v, mutta mulla oli samanmallinen jo 1981... Jos valoihin haluat puhtia, niin Bilteman valmis johtosarja korjaa paljon. Tuli 60% luxeja lisää. Polttimoiden vaihto ns tehopolttimoihin : 10%. Orkkisjohdot on alimittaiset ja liitokset vanhuuttaan vielä vie osansa volteista.
     
  14. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Noilla 60-luvun Lucaksen sealed beameilla ei näe, vaikka mitä tekisi :) , mutta on joitain kosketusvikoja sekä edessä parkki ja vilkku väärinpäin kytketty... :eek:
     
  15. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Ei niissä Lucaksen valoissa vikaa ole. Sulle vaan on tullu ikää ja näkökin siinä mukana heikenny. No ainakin mulla näin.:D
     
    leksa tykkää tästä.
  16. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Aloitin tuossa katsastustarkastukset kääntämällä etupakkien polttimot toisin päin. Nyt erottuu vilkut kirkkaista parkeista... :rolleyes: Leimamiehelle ne kyllä kelpasivat viime kesänä noinkin...
     
    leksa tykkää tästä.
  17. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    No mutta hyvä homma, että palaat teamiin mukaan. Ehdinkin tuossa huolestua että onko hommat ohi tältä kesältä. Tartti leimaan ja kovaa ajoa.
     
  18. timo.h

    timo.h Gearhead

    Barracuda oli ajossa koko viime talven. Huomenna menee talliin vähän tiheemmän perän vaihtoon. 276:1 on vähän liian harva pienelle kasille.
     
  19. leksa

    leksa Gearhead

    Kyllähän nuo fiilikset on ihan katossa! Tuli projektien lisäksi hommattua Valiant jolla voi ajaa.
    Valtsu
     
    anglia67 ja dart -66 tykkäävät tästä.
  20. jariha

    jariha Double Gearhead

    komia peli;)
     

Kerro tästä muillekin!