TH-350 kallistuksissa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Mr. El Maco, 7.7.2014.

  1. Mr. El Maco

    Mr. El Maco 3rd gear

    Löytyykö raadilta kokemusta, paljonko TH-350 sietää kallistusta pitkittäissuunnassa. Mäkeä ylös tai alas ajellessa. Meidän tapauksessa lähinnä kiinnostaa nousut. Tuleeko ongelmia, kun laite itsessään kykenee melkoisen jyrkkiä mäkiä kiipeilemään (Volvo BV-202, mersun 2.9L dieselillä, th350 lootalla ja NP-203 jakolaatikolla) ja vaihteisto on vielä hieman taaksepäin kallellaan.
     
  2. Hai

    Hai Double Gearhead

  3. PauliR

    PauliR 3rd gear

  4. Mr. El Maco

    Mr. El Maco 3rd gear

    Kysymystä kirjoittaessa tuumin juurikin, että käyttääkö ne 350:stä formulaoffroadissa ja jos käyttää, niin vaatiiko aski muutoksia öljyn imupuolelle.. Pankkukin saa kallistuksia aikaan enemmän kuin useimmat kuvittelee. Videolla 1:50 kohdassa alkaa etuvaunu olla aika tiukassa kulmassa ja olis suotavaa, että lootan paineet ei katoa kesken leikin.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZlhHFR7Z ... 5CE5E63834

    Tuossa laite, johon kysymys liittyy, tosin vanhalla tekniikalla vielä.
    http://www.youtube.com/watch?v=_maWX-_bCP4
     
  5. case

    case 3rd gear

    10prosentin öljyn lisäystä suosittelivat jatkuvaan rinteessä työskentelyyn parisenkymmentä vuottasitten, kun oli vielä muunninvetoisia metsäkoneita
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ohroud traijalissa on voitettu tusinoittain SM, PM ja EM hylsyillä joissa on TH-350 toosa ja vakio öölipohja. Jos käyttö on vaativampaa niin sitten tekee paremman.
     
  7. Mr. El Maco

    Mr. El Maco 3rd gear

    Ok. Sittenpä istutetaan paketti paikalleen ja lähdetään kokeilemaan.
     
  8. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Uskoisin kanssa että pelaa. Pistähän sitten kommenttia kun oot testannu että miten pelaa ja kuvat + videot ei tee yhtään pahaa noin mielenkiintoisesta projektista!
     
  9. Mr. El Maco

    Mr. El Maco 3rd gear

    Yritän muistaa jotain kirjoitella. Hidas projekti, joten ei kannata hengitystä pidättää juttua odotellessa. Volvon moottori (B20 on n. 15cm lyhyempi kuin mersun 5 syl. diesel ja volvon vaihteisto/jakolaatikkopaketti on saman mittainen kuin TH-350. Ja sen jatkeeksi siro NP-203. Meinaa olla ahdasta alle 3m pitkässä kopassa.
     

Kerro tästä muillekin!