Blazer säikäytti.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Rantsi, 22.11.2015.

  1. Rantsi

    Rantsi 1st gear

    Tänään mökkitiellä vaihdoin nelivedon napista sähköisesti pois. Noin 50 metriä sen jälkeen kaikki veto katosi, eri pykäliä kokeillessa kuului vain ihme kilinä. Epäilin jo turbiinin irronneen vetolevystä. Muutaman minuutin jälkeen päätin vielä kokeilla ja kas, kaikki toimikin taas. Myös neliveto. Olisiko joku voimansiirron solenoidi voinut tehdä kiusaa...
     
  2. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Vähän tarkempaa tietoa autosta, vissiin joku uudempi kun on sähköä, mut onko iso vai pikku blazer, mul koneella ja laatikolla, vuosimalli? Jne.
     
  3. Rantsi

    Rantsi 1st gear

    99 s10 kyseessä, jakolaatikon kupeessa ilmeisesti jonkinlainen solenoodi hoitaa nelikon kytkentää. Itse nyt epäilen ko murikan häiriötä eli ns löysi vapaa asennon neli ja takavedon väliltä. Mutta tosiaan kaikki taas pelaa.
     

Kerro tästä muillekin!