Lock plate remover/installer -työkalu?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Damned, 24.7.2014.

  1. Damned

    Damned Gearhead

    Jenkki-eBaysta kyllä saa, mutta mites kotimaan tarjonta? Nettikataloogit näyttää eioota, mutta jos joku ois sattunut moisen hankkimaan ja tietäisi kertoa paremmin :odroll:

    Tämmönen, siis: http://paceperformance.com/images/F30041809.jpg
     
  2. -TH-

    -TH- Gearhead

    Tuolasen setin tekee itekin helposti, ei toki samanlainen ole , mutta hoitaa homman. Latikan pätkä johon kolme reikää, tai kuten ite tein, aihio oli joku putkilaippa/ mopon imukaulan laippa tms. Kallein osa on hankkia tuumaset pultit , eli kustannus on muutama euro.
     
  3. Damned

    Damned Gearhead

    No juu, tokihan sen voi askarrella itse, vaan kun tuon askarteluajan käyttäisi mieluusti itse asian edistämiseen eikä työkalujen tekemiseen.
     
  4. elky

    elky Gearhead

  5. -TH-

    -TH- Gearhead



    Onhan se toki noinkin, yleensä kuiteskin nuo helposti tehtävät työkalut saa nopeasti käyttöön, kun ei tarvitse odotella eikä hakea mistään.
     
  6. sbf

    sbf Gearhead

    Mä olen kyllä saanut homman hoidettua ilman tota työkaluakin, joskin sen kanssa on toki paljon helpompaa.
     

Kerro tästä muillekin!