FHRA Nitro Nationals 2015

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja homer, 27.5.2015.

  1. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Itse olen saapunut pitkästä matkasta johtuen monesti aika eksoottisiin aikoihin ja aina olen sisälle päässyt kun liput ovat olleet valmiina.
     
  2. josu

    josu Gearhead

    Kalle 7,4 ja 298 loppuja supralla
     
  3. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  4. BB_MOPAR

    BB_MOPAR 1st gear

    Kovia lukemia Koivumäeltä ja Erhomäeltä
     
  5. josu

    josu Gearhead

    Kalle tyrkkäs 7.3 ja 300kmh rikki.
     
  6. josu

    josu Gearhead

    Missä on tuloksii enemmänkii
     
  7. Mika.V

    Mika.V Gearhead

  8. homer

    homer Double Gearhead

    Onkohan jo liian kuuma keli kun ei ihan huippuaikoja synny? Miksihän pro prätkien tulokset eivät päivity? Pääsee vasta huomenna paikan päälle.
     
  9. jallu81

    jallu81 3rd gear

    kaveri lykkäs nitro H-D:llään 7022.s/294,75km/h vuoden tauon jälkeen ja täysin uusitulla mopolla.

    ja itse huomenna vasta paikanpäällä.
     
  10. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  11. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

  12. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  13. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

  14. Tero_S

    Tero_S Gearhead

    Tänään on ilmeisesti porukkaa katsomossa aivan pirusti tai sitten pysäköintijärjestelyjä hoitaa joku täysi idioottien lauma. 10:20 oli jono ohi golf kentän ja se ei käytännössä liikkunut. Tolla vauhdilla viimeiset autot on parkissa joskus 13-14. En jaksanut jäädä jonottamaan, täytyy ottaa aikaisempi startti ensivuonna.
     
  15. KJG

    KJG 3rd gear

    Jo puoli kymmenen oli huomattavissa ettei liikenteen ohajuksesta taida kehumista tulla, lähes jokainen auto pysäytettiin ja kyseltiin mihin matka...
     
  16. J.k.a.K.

    J.k.a.K. Gearhead

    Itse olin jonottamas n. 20min aikaisemmin, eihän se nyt oikein toiminut...hidasta ja...hidasta, sit kun sai auton parkkiin niin piti 3 kertaa siirtää vielä eri kohtaan.

    Kiitos kuitenkin liikenteen ohjaajille, ystävällisiä ja asiallisia :)
     
  17. jusssi

    jusssi Gearhead

    Perjantaina sama homma; ennen pysäköintiä pysäytettiin 4 kertaa joista kolmella kerralla kysyttiin aionko yöpyä vai olla päivän vai mitä. :) Ruuhkaa ei ollut ja pois lähtiessä huomasin, että jälkeeni ei montaa autoa ollut ilmaantunut alueelle ja ite olin vähä yli 10 paikalla. Ohjaajat teki työnsä napeesti, mutta hommaa ei oltu ollenkaan organisoitu ja johdettu. Yhellä checkpointilla kuulin vielä kun puhelimessa puhuivat jostain alaparkin kaaoksesta...
     
  18. homer

    homer Double Gearhead

    Kun oli yhdeksän pintaan paikan päällä ei ollut jonoa kuin vähäsen lippujen myyntipisteelle.
    Varsin mainio päivä mitä nyt tulostaso jäi odotetusta. Itse odottelin kovasti kolmosen aikaa mutta kauas jäätiin. Samoin pro modien odottelin kulkevan kovempaa. Taisi olla yksinkertaisesti liian kuuma keli?
     
  19. Jza

    Jza Double Gearhead

    Me tultiin tontille varttia vaille 11 ja melkein suoraan pääsi ajamaan sisälle... Onkohan me käyty eri paikassa kattelemassa kisaa joidenkin edellisten kirjoittajien kanssa? :D
     
  20. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

Kerro tästä muillekin!