Orginaali jarru tehostaja & moottori ja pg

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Classic Chevy Club of Finland ry', aloittaja 462857, 19.4.2014.

  1. 462857

    462857 3rd gear

    Korjattu viime talvena jenkeissä toimii hienosti oli kiinni -56
    Myydään fender skirts -56.Ostettu danchukista ja on vielä paketissa myynti hinta on 155€
    Ja lisää myytävää kone 265&PG on tällä hetkellä ajossa ja voi koeajaa
    tarjouksia kuunnellaan.

    jaska
    0400-462857
     
  2. chevy_57

    chevy_57 3rd gear

    Re: Orginaali jarru tehostaja

    Terve,
    Ja hintapyynti oli ?
     
  3. 462857

    462857 3rd gear

    Re: Orginaali jarru tehostaja

    soittamalla yllä olevaan puh numeroon
    t jaska
     
  4. 462857

    462857 3rd gear

    Re: Orginaali jarru tehostaja

     
  5. trifive

    trifive Gearhead

    Itse olin tehostimesta myös kiinnostunut. Viisseiskan omistajille tiedoksi, että kaikki osat eivät ole samanlaisia. Itse tehostin ja sylinteri käyvät, mutta alipainesäiliö, tulipellissä oleva tehostimen teline ja polkimen teline ovat erilaisia. Polkimesta vivustoinen en ole varma.

    Ja vielä muistutuksena se, että tehostin ei mene heittämällä tehostamattoman paikalle. Poljinhässäkkä vipuineen ja telineineen pitää myös vaihtaa.
     

Kerro tästä muillekin!