ikkuna ja ovien tiivisteet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja aamor, 17.12.2014.

  1. aamor

    aamor 1st gear

    Terve vaan kaikille!! Olen niin sanotusti uusi jenkki harrastajA. Olis kysymyksessä että olisko kellään 66vuoden nelioviseen coronettiin tiivisteitä tai mistä niitä sais?
     
  2. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

  3. aamor

    aamor 1st gear

    Kiitos
     
  4. aamor

    aamor 1st gear

    Ja jos on coronetin ylimäärästä osaa niin saa ilmottaa :)
     
  5. Gerball

    Gerball Gearhead

  6. PAZI

    PAZI Gearhead

    Oitracon.fi :stä löytyy ainakin ovien tiivistettä metritavarana.
     
  7. Fury

    Fury Gearhead

    Minä tilasin just pari päivää sitten täältä C koriseen ovien ja ikkunoiden tiivisteet: http://dantesparts.com/

    B- koriseen löytyy tiivisteitä yleisesti paremmin kuin C:hen ainakin minun selvittelyjen mukaan..
     
  8. Riuska-Petteri

    Riuska-Petteri 3rd gear

  9. Kinderi

    Kinderi 1st gear

    Kellään mitään havaintoa onko ko. pulju siis entisointi.com, vielä olemassa ja saanut tilattua jotakin sieltä?
    Oon jonku kerran yrittäny lähestyä viime kuukausina sähköpostilla muttei kukaan tahdo vastata..? :-?
     
  10. Make00

    Make00 1st gear

    Minkäsliasta tavaraa pitäis olla Chevrolet Capricen ovitiivisteet? Kuskin puolelta lähestulkoon lähtenyt kaikki pois, vois uusia kaikki kerralla.
     
  11. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Minkä ikäinen Caprice? Ainakin Box-Chevyyn löytyy ihan kaupasta..
     
  12. Make00

    Make00 1st gear

    -85 classic STW ja jos löytyy ni mistä ja mihin hintaan?
     
  13. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Omaan tilasin pari vuotta sitten rockautosta. Siellä näkyy hinta olevan nyt 17€:sta ylöspäin, riippuen valmistajasta.
    Eiköhän noita Suomessakin ole, jos haluaa ne täältä ottaa.

    Mulla olis tuollaseen farkkucapriisiin takaovet suht hyvillä tiippareilla kanssa.. ja on halvemmat kuin uudet tiivisteet!:D
     
  14. 220seb

    220seb 3rd gear

    Brittiosa kotkassa myy aika paljon kaikenlaisia tiivisteitä metritavarana ,hyvät nettisivut ja kuvat profiileista ja myös hinnat näkyvillä, suosittelen.
     
  15. 401

    401 2nd gear

    Niin ja siellä tietävät paremmin ku ite minkälainen tiiviste sulla se entinen on ja kun esität eriävän mielipiteen asiasta niin ei vastaa puhelimeen sen jälkeen että ihan hyvä.
     
  16. GBS

    GBS 3rd gear

    Rockautosta löytyy jopa -70 de villeen koko sarjakin???
     
  17. valpas

    valpas Gearhead

    Tuolta ostin kerran tiivisteitä. Oli Datsuniinkin....
    http://www.oitracon.fi/tiiviste/usa.html
    Minulle tuli ihan oikeet ikkunantiivisteetkin. Ei metritavarana. Oli ehkä suht arvokkaita, mutta elämä on.
     
  18. frederickhu

    frederickhu 1st gear

Kerro tästä muillekin!