Plymouth Furu 3 -65 Komposti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Herje, 3.2.2013.

  1. Jonimac

    Jonimac Gearhead

  2. Herje

    Herje Double Gearhead

    Pitkään hyllyssä odotellu ratti tuli vihdoinkin vaihdettua.
    Oli aika hassu ajaa tuon oman ruorin jälkeen. :D

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Vintagea!
     
  4. Herje

    Herje Double Gearhead

    Tulipa askarreltua nuita takaylityksiä uusiks.
    Nyt paljo siistimmät kun ennen...
    Kuskinpuoli jäi kesken kun loppu laikat kesken. :odroll:

    [​IMG]
     
  5. Herje

    Herje Double Gearhead

    Kuskinpuoli ois kanssa nyt valmis.

    [​IMG]
     
  6. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Mitähän kautta on virta menny ku näkyis olevan maakeibeli taka-akselissa kiinni..
     
  7. Herje

    Herje Double Gearhead

    Oli se ihan runkopalkissa kiinni hitsauksen ajan. :wink:
    Tökkäsin sen akseliin kun rupesin hiomaan saumoja...
     
  8. Herje

    Herje Double Gearhead

    Jaa päivitellään välillä.
    Lähinnä tullu vaan ajeltua.

    6x9 siirsin takaa sivuilta hattuhyllylle.
    Nyt rokka hienosti.

    Öljypohjaa kirin kun tiputti sieltä vähän öljyä.
    Tänään kävin ajelemassa ja kaverin pihassa huomasin että jotain vuotaa maahan. :odroll:
    Alavesiletku oli päättänyt antautua.ihan pieni reikä oli ilmestyny keskelle letkua. :eek:
    Ens viikolla pääsee letku kaupoille ja samalla tulee vaihdettua jäähynesteet.


    Ja muutama kuva...



    TSC 2015 Cruisingeista
    [​IMG]
    Yöllä jossain
    [​IMG]

    Vesiletkussa reikä. :mad:
    [​IMG]
     
  9. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Muuten asia kampe mutta ei ole oikein jenkkiauton tuntua kun ovipahvit näyttää rintamamiestalon ulkoseinältä.
     
  10. jariha

    jariha Double Gearhead

    ne on just tyyliin sopivat :rotfl:
     
  11. Herje

    Herje Double Gearhead

    Kun kaikki on jo nähty :wink:
     
  12. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Ei nuo munkaan silmään istu yhtään, mutta tähän rojektiiliin kuitenkin kuin nenä päähän.. :rotfl: :poff:
    Eikä noiden takia ole raiskattu yhtään lammasta, tai keino-eläintä.. 8) :rotfl: :rotfl: Kaikki kunnia Herjelle ennakkoluulottomasta toteutuksesta. :soosoo:
     
  13. Toni.Virta

    Toni.Virta 1st gear

    Jos olisi käyttänyt oikeaa urakoitsijaa tossa panelointi hommassa, olisiko kuluista saanut kotitalousvähennyksen verotuksessa?
     
  14. Herje

    Herje Double Gearhead

    Ei ois. Minä asun vero vapaalla vyöhykkeellä. :poff:
     
  15. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Vai ei panelointi kelpaa? Kaakeloidako se olisi pitänyt?
     
    Rotten tykkää tästä.
  16. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Lattiat kaakelilla ja viemärireiällä.
     
  17. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Asentajalla pitää olla sitten märkätilojen Veren Edistys-sertifikaatti
     
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    Tohon jos vielä tehokkaamman kiukaan rakentaa,niin pitäiskö paneleitten alle laittaa alupahvi?Ilamanvaihtohan tuolla kyllä pelaa!
     
  19. Herje

    Herje Double Gearhead

    Päivitelläänpä välillä.
    Vesiletku vaihtu ehjään. Sitä riemua ei kestäny pitkään.
    Kardaanista paukahti takaristikko paskaks. Kestihän se jonku 6000km :odroll:

    Nyt onkin kone ja loota nousemassa pois.
    Vaihtelen lootaan etu ja takapään stefat.
    Turbiini vaihtuu samalla noin 2400 stalliseen.
    Vetolevy tulee samalla uusi ja ö-pohjaan vaihdan samalla uuden tiivisteen.
    Koneen kiinnitys kumit vaihdan kanssa kun löytyy jo valmiina hyllystä oottamassa.

    Lukon testausta.
    [​IMG]

    Keppi nostettu takas kyytiin. :lol:
    [​IMG]

    Ristikon kuppi vähän paskana.
    [​IMG]
     
  20. Herje

    Herje Double Gearhead

    Ja päivetelläänpä välillä.
    Työrintamalla ollu vähän kiirettä. Mutta aina on muutaman tunnin kerinny ruuvailemaan.

    Kone käytetty pois nokalta.
    Vaihdoin vuotavan moottorin ö-pohjan tiivisteen.
    Koneen kiinnitys kumit
    Vetolevy tasapainotettu sfi hyväksytty. Nyt voi käyttää 0-punttista turbiinia.
    Pakosarjat tiivistin uudestaan.
    Ö-pumppu vaihtu hv malliin.
    Kaasarin ja imarin väliin laitoin 1tuumasen eristelevyn.
    Kardaani sai uudet kupit takapäähän. Vaikutti muuten ihan hyvälle se ristikko.
    Turbiini vaihtu vähän korkeampi stalliseen. Kiitoksia Rahikaiselle :wink:

    Tänään kasailemaan loput nippelit kiinni ja testailemaan uutta turbiinia...

    Motti ja loota nousemassa pois. Oli muuten melko punnertaminen kun purin sen yksin pois. :odroll:
    [​IMG]

    Uusi ja vanha turbiini vierekkäin. Musta on siis se joka tuli paikalleen.
    [​IMG]
    Apuasentajia tallissa :eek:
    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!