Chevy s 10 katsatus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Jiis24, 1.2.2015.

  1. Jiis24

    Jiis24 1st gear

    Hola, tuli sit hommattua -94 s 10 kaveriksi 2003 mallinen s 10.
    Auto tuli Saksasta, eihän se menny leimasta läpi, ne normaalit puutteet:
    Rungossa ei valmistus numeroa, vin tarra niin kulunut ettei saa selvää, vaatimustenmukaisuus todistus ja etulamppujen E-hyväksyntä!
    Eli mitäs porukat on näitä hankkineet?
    Ja saako noita E-lamppuja ollenkaan ja E-lampuilla pitää ilmeisesti olla korkeus säätö?
    Millainen homma tuo on jos hakis DOT lampuille hyväksynnän? :eek:
     
  2. voittol

    voittol 2nd gear

    13-vuonna haimme ampulanssille alkuperäisille Dot ajovaloille hyväksynnän, kun ei viittiny/osannu niitä muutella , niin Forssassa oli silloin katsuri joka hyväksyi, on voinut systeemi kyllä 1,5 vuodessa muuttuakkin.
     
  3. Jiis24

    Jiis24 1st gear

    Tuota hyväksynnän hakemista olen itsekin ajatellut, sen jälkeen vois tilailla jenkeistä vaikka minkä näköistä lyhtyä.
    Mites, joudutko tekemään jotain muutosta lyhtyihin ennen hyväksynnän hakemista?
     
  4. voittol

    voittol 2nd gear

    Ajovaloihin ei tehty mitään , eikä muihinkaan kajottu , auto oli ollut hollannissa käytössä , mm.etuparkit olivat hollannin Ti-miehen jäljiltä siirretty umpioon ja muistaakseni takana oranssit vilkut , ei toki mitään E-hyväksyttyjä , mutta kelpasivat kuitenkin.
     

Kerro tästä muillekin!