Meijän perän B-body Plymouthit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja MJF, 13.1.2008.

  1. MJF

    MJF Double Gearhead

    Aijjaa, yleensä toivotaan joka projektille omaa ketjua mitä eri foorumeita tulee luettua. Tässä nyt on kuitenkin kahen kaveruksen neljän eri auton projektijutut samassa ketjussa. Ei näitä oo pakko lukea jos pännii.
     
  2. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    ...no ei se erikseen pänni, mutta esim TAPAHTUMAT osiossa jos erehtyy stadin cruisingeista laittaan kuvia erikseen esille niin kohta joku kuittaa että stadin cruising-kuville on oma ketju :odroll: :odroll:

    ... ja B-body mopareille on sitten kolme eri ketjua..olkoon sitten niin, ei se minulta ole mitään pois :lol: :lol:
     
  3. MJF

    MJF Double Gearhead

    On sielä projektiosiossa monta lisääkin, sinne tämänkin olis saanut siirtää jo sillon kun perustivat sen. Mutta ei täällä taida olla ylläpitoa joka sen voisi tehdä.

    E: Näkyy täälläkin projektipuolen säännöissä olevan että joka projektille oma ketjunsa. Ei millään viittis enää aloittaa molemmille autoilla uutta ketjua :odroll:
     
  4. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    tää on ihan ok näin, näkyy nimittäin etusivulla suoraan :D
     
  5. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    ....pidetääs vielä etusivulla : :)

    ...mutta eikös ne tänne ihan omaan osastoon mahtuis kaikki, niin projektit kuin muutkin pihanperän b-bodyt:

    viewforum.php?f=54

    ..ihan on niitä varten tuommonen....
     
  6. MJF

    MJF Double Gearhead

    Mahtuis. Tää ketju on vaan aloitettu ennen kuin projekti- tai b-body-osiota on ollut olemassakaan. Eikä kukaan ole halunnut siirtää tätä.
     
  7. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Voi mitä pulun nussintaa. Eiköhän tämä ole keskustelu palsta! Vai kirjoitetaanko kaikki tästälähin yhden otsakeen alle. Ei noita kymmenien sivuje stooreja jaksa aina kahlata läpi.
     
  8. kotr

    kotr 3rd gear

    Mikä mahtaa nyt kuopion kaveria harmittaa? Tästä topikista ei nyt varmasti oo kellekkään mitään haittaa ja onhan tämä aukastukki jo helvetti ajat sitte?

    nää on turhia,ku pongataan joku hieno video tai lehtiotsikko,niin sille pitää heti aukasta oma otsikko.
     
  9. MJF

    MJF Double Gearhead

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Vähän kuvasaastetta kun ei jaksa kummemmin kirjotellakaan :) Penkit on vieläkin verhoilijalla, ei oo kuulunu mitään. En kyllä oo kiirehtinytkään kun edistyy muutenkin näin verkkaseen tahtiin :poff:
     
  10. MJF

    MJF Double Gearhead

    Nysse käy, kun näyttää meisseliä starttireleelle. Joku johto on vielä irti kun ei avaimesta starttaa. Takapuskuri piti laittaa jo paikalleen että saa jotain näkyvääkin aikaiseksi :D Puskurin takapuolelle penslasin suojaksi vähän ML:llää, jonku suoja-aineen näyttivät laittaneen jo tehtaaltaan (AMD) Tekniikka tuli kokonaisuudessaan viereisestä Belvederestä lainaksi, 100% vakio 318, herrasmiesmäisesti myös yhdellä putkella :)

    Millähän nuo lampunkehysten, maskin ja takaluukun paneelin harmaat osat maalais? Niissähän on sellainen karkea hiekkapaperimainen pinta alunperin. Jotain puhallushiekkaa maalin sekaan? :)

    [​IMG] [​IMG]
     
  11. MJF

    MJF Double Gearhead

    Tänään kävin töitten jälkeen tallilla. Jarruja lähdin laittamaan, mutta eihän se aina mene niin putkeen kun suunnittelee. Tehostimen sai nyt uusintamaalauksen jälkeen kasattua ilman kädenjälkiä maalipinnassa ja pääsylinterin kanssa kiinni tehostimeen. Pakettia tulipeltiin sovittaessa rupes mietityttään että välissä varmaan pitäis olla jotain... Isän kans pengottiin nurkat ja laatikot eikä välipeltiä löydy mistään... On kai siellä täytynyt se kuitenkin purkaissa olla paikallaan :D

    Maskin maaliakin meinasin testata karkealla hileellä, jäi sitten vielä kokeilematta osia penkoessa. Vinkkejä kyllä kaivattais edelleen :)

    [​IMG]
     
  12. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    Mikäs se toi väri Matilla on? Vissiinki tuo mun 68 ollut joskus samanvärinen....
     
  13. MJF

    MJF Double Gearhead

    Kattelinkin sitä että on ollut hyvän värinen joskus :) F3 frost green
     
  14. K_Sa

    K_Sa Gearhead

    BEEP BEEP!!!

    [​IMG]
     
  15. wedge44068

    wedge44068 2nd gear

    Kyllä on upea kuva 8) Jos jonku takavalot pitää jäädä kattoon niin tuon 8)
     
  16. kotr

    kotr 3rd gear

    Mikä tekniikka sulle on tähän sitte lopulta tulossa jos tuo pikkulohko kerta lainassa? sullaki näyttää olevan irti tuo peltikäikäle joka pitää kumen ja rasvan tuosa ohjausakselin potikasa ennen simpukkaa.Mulla ei kans pysy paikallaan.Täppäis kempillä kii :D
     
  17. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Jostain sain päähäni maalata mustalla nuo rypylä alueet takavalojen kehyksissä, ei kait niissa ole ollut maalia alunperin, mutta eipä hällä niin väliä.

    Voin taas pitkästä aikaa kirjoitaa tänne, oli salasana unohduksissa pitkän aikaa ja käyttäjä profiilissa käytöstä poistunut sähköposti os., mutta viimein onnistuin näpyttelemään salasanan oikein ja vaihdettua sp. os. profiiliin.
     
  18. MJF

    MJF Double Gearhead

    Jahas, kolmivuotispäivitys :D

    Tuli taas kaivettua auto esille. Kovasti polttelis kasailla, kerkiäis vaan. Taas yritin asentaa jarrutehostinpakettia. Piti ostaa uusi välipelti, vanha on hävinnyt taivaan tuuliin... Yritykseksi jäi tälläkin kertaa, sinne pellin ja tulipellin väliin tulee johtosarjan kannake. Ja sitäkään ei tietenkään ollut jemmassa :rotfl: No ei muuta kuin miettimään mitä kaikkea vielä puuttuu, lasinnostimet pengoin läpi ja yksi rikkinäinen rulla löytyi tilattavaksi sieltäkin.
    Ruuvasin mielen virkistämiseksi toiset renkaat kuskinpuolelle malliksi. Eteen 245/60/15 7" vanteella ja taakse 275/60/15 8,5" vanteella. Ja maailman komeimmilla vanteilla, kiillotetuilla sloteilla. :cool:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Bensakin oli mennyt vanhaksi kolmessa vuodessa. Alkuun sai sahata piiiitkään että jäi käymään. Jossain kohti haistelin että kylläpä haisee kitkerälle ja kippasin tuoretta pensaa suoraan kaasariin. Ja kappas kun lähti heti käyntiin ja jäikin käymään.

    Noihin harmaisiin pintoihin tais löytyä maali. Eikä vaatinut kuin kävellä mallin kans maalikauppaan mistä olen muutkin maalit nykyään ostanut. Kokeeksi otin ekan satsin spraypullossa, pitää vaan etsiä käykö tuo sama väri joka paikkaan vai onko niitä useita sävyjä :)

    [​IMG]
     
    kimmok2014, 12345678910, A.J. ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Mä olen MJF:n kanssa tasan samaa mieltä että kiillotettu slotti on maailman komein vanne. Mulla niitä ei ole, mutta kais ne joskus löytyy. Nyt kelpais vaikka 4,75 jaollakin, kun tuli avo A-koppa talliin...
     
  20. MJF

    MJF Double Gearhead

    Mikäs avo tuli? Jos Mopareista puhutaan, niin eikö kuitenkin 4" jaolla sopisi paremmin paikalleen? :)
    Posti jemmaa pakettia Helsingissä, ei kerkiä näille vapaille kasaamaan tehostinta paikalleen. Jarrut kuitenkin olisi aika oleelliset olla olemassa kun pitää siirrellä edestakaisin aina välillä.
     

Kerro tästä muillekin!